Roald! Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei. Når eg surfer innom enkelte internett sider får eg opp ein melding: " Your current security settings prohibit running ActiveX controls on this page. As a result, the page may not display correctly ". Hva kan eg gjere for fikse dette problemet. Det er ganske irriterende...... Lenke til kommentar
Gone Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Om du bruker Opera, funker ikke dette, siden Opera ikke støtter ActiveX. Du må laste ned en plugin, husker ikke navnet ... kan se om jeg finner EDIT: Neptune funker. Endret 27. mai 2004 av Gone Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Glemte jo seff å si at eg bruker internett explorer Forresten installerte eg Service Pack 2, v.2055 for en stund siden... Da blei game spy fucket og Har dette noe å sei? Endret 27. mai 2004 av Roald! Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Er det ingen som veit korleis eg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå