ostenxx Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Hercules Digifire 7.1 og Creative Audigy 2 ZS? Har et 7.1 Creative T7700- høytalersett. Har Hercules- kortet fra før, og er ikke helt fornøyd med lyden. Høytalerne er jo selvfølgelig ikke top notch (men de funker fett), men allikevel synest jeg faktisk at lydeffektene til tider er dårligere enn på mitt gamle creative 5.1 digital- kort. Der kunne jeg stille inn forskjellige lydeffekter som ekko, hall, kirke, tynn stemme, osv. Dessuten var programvaren bedre. Men Hercules har jo optisk ut... Noen formeninger? Spiller spill, ser film og hører musikk. Mvh Øystein Endret 27. mai 2004 av ostenXX Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg ser at 3D-delen er basert på Sensaura (og støtter dermed eax 1.0 og 2.0), Sound Blaster live/audigy 1&2 bruker en annen teknologi og støtter i tillegg mer avanserte lydeffekter med eax 3.0 og 4.0 (som nyere spill har støtte for). Lydeffektene i spill er mye bedre på mitt audigy 1 enn de er på mitt andre lydkort, m-audio revo (som også basert på Sensaura). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå