[-Zippo-] Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Kan dere som skrive dialekt være så snill å slutte. Jeg får hodepine av slikt. Noen som er enig? Mitt forslag er at moderatorene sletter innlegg med dialekt/sms språk. [edit] Glemte noe Endret 27. mai 2004 av [-Zippo-] Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Eller at moderatorene sendre advarsel om at de må redigere innlegget sitt, hvis ikke blir det slettet. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Min åsikt: - Dialekt är okej. Det finns dyslektiker och andra som inte kan skriva bättre (och ett antal personer som hellre skriver snabbt än rätt). Dessa har också rätt att yttra sig. - SMS-språk däremot är helt förkastligt. Vi behöver inte begränsa oss till 160 tecken och vi har bra tangentbord! /Olle Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvis du får hodepine av dialekt, hva får du da oppi hodet ditt av overdreven bruk av smileys? Helt enig i at SMS-språket burde vært utestengt, gruer meg til den dagen SMS-generasjonen står bak avisene i dette landet! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Helt enig i at SMS-språket burde vært utestengt, gruer meg til den dagen SMS-generasjonen står bak avisene i dette landet! Det er vel en liten stund til tror jeg Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvis du får hodepine av dialekt, hva får du da oppi hodet ditt av overdreven bruk av smileys?Helt enig i at SMS-språket burde vært utestengt, gruer meg til den dagen SMS-generasjonen står bak avisene i dette landet! Da ligger forhåpentligvis jeg 'seks fot under'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå