Gå til innhold

Interesse for FC2-guide (på samme måte som suse)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Jeg trenger det ikke, men det er sikkert noen andre som trenger det ;):hmm:

PS: i tilfellet at du lager en så ikke glem så skriv hvofor Fedora har så dårlig media støtte :p

Endret av rapt0r
Lenke til kommentar

Ta med:

fedoraforum.org OSC forum for fedora

fedoranews.org OSC nyheter for fedora med mange tips

bugzilla.redhat.com Hvordan sjekke bugzilla om du får problemer

yum:

Legge til repository

Automatisk oppdatering vs manuel

NVIDIA og ATI drivere

Kjente ting som man bør være opps på:

PCMCIA --- Ved installasjon bør ikke WIFI kort være i maskinen da den settes opp i /etc/modprobe.conf. Dette stopper yenta-socket modulen fra å laste opp fullstending. Sjekk av moduler viser at den er der men den virker ikke.

Løsning om det er gjort: Fjerne linjen som viser til kortet i /etc/modprobe.conf. Neste punk kan gjøres på 2 måter. Windows og linux måten. Windows: Restart maskinen :) Linux: Ta ut WIFI kortet, modprobe yenta_socket, service pcmcia restart, sett inn WIFI kortet. Neste punkt er felles: konfigurer wifi kortet som vanlig.

Søk i bugzilla på pcmcia for mer.

Endret av Stim
Lenke til kommentar

Skal se hva jeg får gjort. (eller i alle fall når jeg får gjort det). Kom opp i Tysk skriftlig (av alle ting...). Viser til http://www.fedorafaq.org/ så lenge - her er det mye bra (blant annet de diggediggedigge java RPM'ene. sparte meg en helvetes masse jobb for å få java i gang på opera FOR ALLE BRUKER AUTOMAGISK på skolen. Det var bare å legge de inn, også skjønnte opera og mozilla det helt av seg selv...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...