ronnyaa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Tror jeg må ha gått glipp av noe her, det står tydelig i manualen at jeg kan ha sata disker tilkoplet promise kontrolleren, men får det liksom ikke helt til Har tilkoplet en disk til kontrolleren, og sett i bios at den ikke er der. Endret 27. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har du ordnet IDE Configuration? Den skal stå på S-ATA Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 IDE configuration for IC5 (eller hva den heter) står som sata. Har 2 disker tilkoplet southbridgen, og var intressert i å kople til promise kontrolleren. Får bare valgene IDE eller RAID i bios Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Løsningen var å nedgradere bios versjonen fra versjon 16 til 15. Med 16 versjonen (siste versjon) fikk jeg ikke fram noe som helst om promise kontrolleren under boot prosessen. her er de jeg kan takke for hjelpen http://www.abxzone.com/forums/archive/index.php/t-71898.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå