Frugy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Hei! Bare lurte på om noen har eraringer med programmet Altova Stylevision? Kan man lage CSS med dette, eller finnes det et annet program for det ( ikke EDIT og slikt, men mer som stylevision ) Slik som jeg ser det kan dette være et bra program for å lære? Endret 27. mai 2004 av Frugy Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Hei! Bare lurte på om noen har eraringer med programmet Altova Stylevision? Kan man lage CSS med dette, eller finnes det et annet program for det ( ikke EDIT og slikt, men mer som stylevision ) Slik som jeg ser det kan dette være et bra program for å lære? Jeg bruker Bradbury TopStyle, og er egentlig veldig fornøyd med det! Er et ryddig og bra program som hjelper til å skrive validert css. EDIT: haha feil url Endret 27. mai 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Synest nå dette var rimelig dyrt for et slikt program, Altova sitt var gratis. Vet noen om noen andre alternativer til et CSS program? Helst gratis da jeg ikke eier inntekt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 så det du er ute etter er et program hvor du sitter og 'drar' på plass ting på en side, og programmet lager CSS'n også ?? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Synest nå dette var rimelig dyrt for et slikt program, Altova sitt var gratis. Vet noen om noen andre alternativer til et CSS program? Helst gratis da jeg ikke eier inntekt TopStyle Lite er gratis, men mangler bare funksjonen for å konstruere hele web-områder tror jeg.. Og så har den vel ikke innebygd validator.. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Det eneste jeg er ute etter egentlig er et program som viser css kodene osv. Med validator hadde vært sjef da Grunnen til at jeg vil ha et slikt program er at det går fortere for meg å lære da. Har desverre ikke så mye tid til å prøve meg frem, det som er litt av morroa. Men å lage websiden er jo den viktige delen Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg for min del synes det blir rotete når jeg skal ha program til å ordne det for meg. Får liksom ikke full kontroll selv. Notepade synes jeg er fint. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg for min del synes det blir rotete når jeg skal ha program til å ordne det for meg. Får liksom ikke full kontroll selv. Notepade synes jeg er fint. Enig. Dreamweaver er ganske oversiktelig det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå