Chasseur Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) jeg har et spørsmål som lyder følgende: I tabbeler, hvis jeg vil åpne et bilde i en rute , kan man da åpne det i en rute istedenfor at hele dokumentet blir lastet ned på nytt..(sånn som i frames) HVis ja, ikke bare si ja, men si gjerne hvordan.. PS: beklager dårlig forklarelse, mend et var litt vanskelig å forklare.. PSS: og ikke si at jeg bør bruke div istedenfor tabbeler, siden jeg lærer me det fortida, men vil bli ferdig med en side nå! Edit: fjernet en lengre rekke med å'er Endret 27. mai 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Mener du med pop-ups så kan du se her: <a href="#" onclick="window.open('gallerier/bilde1.JPG', 'Bilde 1', 'width=250, height=450')">Link</a> Da popper det opp et vindu med 250 px i bredde og 450 px i høyde, men de kan jo du forandre. Hva det noe sånt du mente? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 godt forslag, men ikke akkurat det jeg mente, men hvsi du har sett oppsettet til screenshots fra WoW, så er det noe lignende jeg kan tneke meg, men nå skal jeg prøve forlsaget ditt og se hvordan det går-- Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Javascript kan gjøre dette. For eksempel slik hurtigsvar-knappen her på forumet fungerer. Den bare skjuler og viser hurtigsvarfeltet uten å loade siden på nytt. Men så skal det dog sies at JS bør unngås mest mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå