ace_ventuora Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Hallo. Har en datamaskin her som er full av virus, men uten virus-kontroll Lillebroren min skal ha den inn på rommet sitt, men jeg vil fjerne alle virus og annen shit før han får den. Så, er det moen som vet om at bra antivirus-program jeg kan laste ned gratis? Endret 28. mai 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) NOD32? Eller formater maskinen Endret 27. mai 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvis du vil ha het helt gratis antivirusprogram så er AVG et godt alternativ (NOD32 er ikke gratis, men du kan bruke demoversjon). AVG kan lastes ned fra www.grisoft.com Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Vurderer fomatering ja, bare har mange forskjellige filtyper jeg skal ha ut paa dvd. Vil ikke ha en dvd med virus paa... Tar nok formateing, men hvordan gjor jeg det. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) For WinXP Start opp maskinen med Win XP cd`n i cd-rom`en. Da kommer det opp en melding: "Press any key to boot from cd" Trykk et eller annet, og du kommer til et installeringsprogram. Her er det bare å føge instruksene, og etter litt for du spørsmål om du vil formatere, legge over filsystem (fra Fat til NTFS og vice versa) eller bare la ting være som de er. Velg formater, (og filsystem) og etter en stund er det hele over. Start maskinen på nytt og følg installasjonsprogrammet til Win XP! For Win98 / WinME / Win2000 (?) Start opp maskinen i dos. Skriv formater (den stasjonen du vil formatere) f. eks: formater c: Bekreft formaterinen, start maskinen på nytt i dos med cd i. Skriv inn install.exe eller setup.exe og følg installasjonsprogrammet videre...kill me if i`m wrong... Endret 5. juni 2004 av knothing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå