moray Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er det bare mulig å kjøre sp-dif med optisk kabel med dette kortet? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror det ja. Har ivertfall koblet mitt (gamle, nå herpa) nf7s -v 2 på et anlegg med en eller annen mystisk kabel...... Lenke til kommentar
moray Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Men hvordan.. Er det noen instillinger.. Har koblet PC'n til anlegget, men vil gjerne kjøre sp-dif, og det er litt vanskelig med optisk når det er 10 m.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Aner ikke, da jeg gjorde det måtte jeg ihvertfall flytte pcen så den sto 30cm ifra forsterkern, pga latterlig høy meterpris på kabelen(var ikke mitt anlegg/kabel). Endret 29. mai 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Ash Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har sett 10m optisk i butikken jeg. Vet ikke hvor bra den funka da men. Selv har jeg NF7-S v2.0 som er koblet til et hjemmekino anlegg med en 3m optisk kabel, det funker helt utmerket. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har samme kortet og i NVmixer ligger det kontroller for SPDIF som er mute. Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Har samme kortet og i NVmixer ligger det kontroller for SPDIF som er mute. Kan du utdype/forklare litt nærmere? Hva er NVmixer? Lenke til kommentar
Seph Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hvis du dobbeltklikker på høytaler ikonet nede i system tray, og så velger du: alternativer => egenskaper => og så velger du at den skal vise spdif (hvis ikke den allerede er valgt som på) så finner du volumkontrollen for spdif, og klikker av mute, og justerer volumet til riktig størrelse. Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 I NforceTray eller i NVmixer? Får jeg brukt Composite da? SPDIF var enablet i Nforcetray.. Hvilken 3,5mm utgang på hovedkortet skal jeg bruke da? Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Forresten, fant en link.. http://www.motherboardfaqs.com/article.php?11.255 Men det betyr inngrep, da.. Hadde vært greit å slippe det.. Forresten, hvilken butikk hadde 10 m fiber? Dyrt? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Manualen er kjekk å ha! Kapittel 3 side 20 i maualen er den oversikt over alle kontaktene bak på hovedkortet (manualen til abit NF7S V2) Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Har full oversikt over hva utgangene på hovedkortet er beregnet for.. Har nok sjekket grundig før jeg postet her.. Mulig jeg må over på hardwaremodding, det var det jeg håpet å slippe, men å høste erfaringer er en kjekk ting, synes nå jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå