Same- Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei Jeg var på lan i helga og da lastet jeg over et Xbox spell. Tenkte det var like greit å prøve. Filen tar 2,74 gigg og det er en .iso fil. Winrar kan ikke åpne den så jeg lastet ned Isobuster. Hvis jeg bruker deamontools med iso fila finner jeg fila i Isobuster. Da heter den "Track - 2" og den tar 2,74 gigg (som den skal). Er det noen som kan være så snill å si meg hvordan jeg brenner dette spellet ut på dvd (hvis det funker i det hele tatt da ) p.s Jeg har bare et fatti freeware brenneprogram. "Deep Burner" så hvis noen har url eller kan sende et bedre program (Nero f.eks ) hadde det vært fint Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 du kan laste ned nero på hjemmesidene deres, tror eg. Brenneing asv x-box spill aner jeg ingenting om, men google vet Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er altså en ulovlig kopi du har ja. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dette her er ulovlig og vi ønsker ikke snakk om slikt. Posten stenges og trådstarter får en advarsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg