oleisbest Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er det noen som har noen formening om hvilket 2.1 sett som er det beste til PC? Jeg har sett litt på disse to. Det øverste er å få hos Elkjøp til 1195,-. Har falt litt for designet til dette systemet. Er det noen her ute som har noen erfaringer med dette: LINK Det andre settet jeg har sett på er dette: LINK Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jeg vil foreslå dette: Altec Lansing Så det kom bedre ut enn den første du linker til i en test på nett for en stund siden. Spesielt på lydkvalitet hvis man hørte på musikk. Men skal du spille så er vel kanskje volum viktigere. Settet har forøvrig volum-knapp på den ene høyttaleren og uttak for headset ved siden av den og tror jeg. Mine høyttalere er i ferd med å gå føyken så jeg skal plukke opp et slikt sett så snart neste lønning kommer Edit: Se den øverste test-linken på Komplett sin side som jeg linker til ovenfor - der sammenlignes faktisk akkurat disse tre høyttalerne!!! Endret 27. mai 2004 av Shimano Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Ja jeg har sett den testen allerede. Men liker ikke designet på de Altec høytalerne For min del blir høytalerne brukt for det meste til musikk. Så bra lyd er jo alltid velkommen Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Har du noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvorfor går dere ikke inn i prisguiden og ser ? Lenke til kommentar
sasund Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 tror nok Klipsch ProMedia 2.1 er noe av det råeste som finnes av 2.1 systemer. Du får også dette som 4.1 og 5.1 Link til importør her Mvh Sasund Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Hvorfor går dere ikke inn i prisguiden og ser ? Har allerede vært der, men får liksom ikke spørt de som har lagt inn innlegg der. Dere som anbefaler produkter har dere noen som helst erfaringer med de? Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Vil du ha et kvalitetsprodukt med god lyd til en grei pris, ja da er det Altec Lansing ATP3. Har hatt dette anlegget selv, og jeg må si det er utrolig bra! Det har kommet svært godt ut/vunnet de testene jeg har sett. Bla i Komputer for alle! Altec Lansing ATP3 Test 1 Test 2 Test 3 Endret 27. mai 2004 av Kamp Fisk Lenke til kommentar
loveland Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Klipsch ProMedia 2.1 Apropos Klipsch så er det noen helt råe på digitalimpuls.no, men mener og huske at de er ganske så dyre... Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 M-Audio Studiophile SBX og M-Audio Studiophile BX8 = 8500,- :-) www.procom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå