runela Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Morn folkens! En venn har laget tre spill som dere kan laste ned på mine sider De er litt morsome når man har lite og gjøre De er bra laget til at han var 15 når han laget dem http://home.no.net/runla110/spill.html Ha det artid med spillene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) bare meg som ikke skjønner hva som feiler tastaturet i BF2? EDIT: gidder ikke prøve noe som er så mongo, ihvertfall her. Endret 27. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
runela Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Battlefighter må du altid ha på caps lock.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) funket like dårlig det. Fortsatt bare teite tegn, backspace er > osv. EDIT: brukervennlige spill han kameraten din lager Endret 27. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
runela Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 E så d nå... det er noe feil med battle fighter 2 exp... e skal få d årdna seinar... men 2 og 1 skal no fungere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 1.9 er sånn og, og jeg konkluderer med at fyren er elendig. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Uansett, har noen av dere prøvd et spill som heter Jonas, det går ut på å måke snø Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nei? Det vil vi prøve! URL! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Morn folkens! En venn har laget tre spill som dere kan laste ned på mine sider De er litt morsome når man har lite og gjøre De er bra laget til at han var 15 når han laget dem http://home.no.net/runla110/spill.html Ha det artid med spillene Jeg lager kansje ikke spill, men det jeg lager virker hvertfall! De er bra laget til at han var 15 når han laget dem Synes de var like enedige alle sammen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 kom ikke lenger enn at det var "skriv jeg akspeterer" der fucker tegnsettet seg. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har ikke giddi å prøve. Hva er spillene utviklet i/med? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Nei? Det vil vi prøve! URL! Tror ikke man kan laste det, er et tragisk, men morsomt spill. Tror kanskje det er noe en venn av enn venn av en venn av meg som har lagd elns, siden jeg fikk det på en plate med småspill Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Har ikke giddi å prøve. Hva er spillene utviklet i/med? qbasic Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) E prøvd spille på en annen pc..... Laset det ned fra sidene mine da og..... Da funket d rart.... Noen andre som har prøvd d og som det har funka til vil e jærne høre d Endret 28. mai 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er jeg som har programert BF2 i QBasic, og på min PC funker spillet helt fint. Det må da være noe som gjør at spillet ikke kjører fint på alle PC'er, eller så er datamaskinene deres konfigurert forskjellig fra min slik at det må være noe som hindrer spillet i å kljøre feilfritt. Skal prøve å løse problemet. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Krever QBasic noe spesielt, som at vb krever runtime filer? Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det hadde vært fint dersom jegg kan få vite nøyaktig hva som er problemet og hva det er som skjer når dere kjører BF2. Dere må ikke forvente at jeg skal kunne forutse at spillet ikke kjøres på andres PC'er, programering er bare hobbyen min. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dersom noen er spesielt interessert, så kan jeg sende QBasic og kildekoden, slik at det blir mulig å åpne spillet fra selve QBasic. Hvis det ikke funker da, så er det noe finubert rart med det, hmm. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hoho, skulle lære meg Qbasic litt tidligere i år, men gadd ikke når jeg fant ut at det ikke var no særlig kompatibelt med XP. Qbasic programmeres i 16-bit, mens XP er 32-bit og veldig lite bakoverkomptaibelt. Prøv i kompatibelhetsmodus eller med 98, da skule det virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå