Gå til innhold

bytte vatn i vannkjøling.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe får ej opp vannkjølinga mi skikli so skal no de gå viss noken kjøpe en amd til mej:D

ej sjønna foresten ikkje alt ditta mase om varmen ej, he 3ghz P4 e klokka til 3,6 me 3 grade varmare og blir den varmare enn 60 grade so e de krise.

før ej fekk vannkjøling gjekk cpu opp i 85 grade berre ej spelte i et varmt rom.

Endret av bonebraker
Lenke til kommentar
hehe får ej opp vannkjølinga mi skikli so skal no de gå viss noken kjøpe en amd til mej:D

ej sjønna foresten ikkje alt ditta mase om varmen ej, he 3ghz P4 e klokka til 3,6 me 3 grade varmare og blir den varmare enn 60 grade so e de krise.

før ej fekk vannkjøling gjekk cpu opp i 85 grade berre ej spelte i et varmt rom.

Å s***** f***!!!!! SÅ HØYT!!! DA ville ikke jeg slått på maskina en gang jeg!! Hvor ødelagt er cpu'n din da??

Lenke til kommentar

ej trur ikkje cpu-en min er noke særli ødelagt, men ej trur det er en elektrisk lekasje inni cpu-en som gjør at det blir sann enorm varme.

skal prøve med litt forsjellig vatn.

takk til dei som faktisk gadd å svare på spørsmålet, og til dej som ikkje forsto dinna "slutt å ver noken snobba me 95IQ" setninga, gå til dinna sida:

http://mensa.dk/testiq.html

ta testen og post resultat viss du tør.

*venta spent*

Endret av bonebraker
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...