bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 mhm,joda men no begynn ej å bli litt lei av at folk ikkje kan sjå på spørsmålet istedenfor språke. so slutt å ver noken snobba me 95IQ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Selvfølgelig hadde det vært veldig kjekt, men når man leser gjennom spørsmålet tre ganger og fremdeles ikke skjønner bæret, da er det kanskje noe riv ruskende galt med språket. 95 i IQ er forøvrig ikke særlig mye. Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 95 i IQ er forøvrig ikke særlig mye. de so va poenge, man burde sjønne at "e"står for "er" og "de" for "det" med 95 i IQ e man lettare dom Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=237554 vill du sjå umulig tekst: dinna trudde ej de va en utlenning som skreiv kan no hende det va men. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 klarer du også 3GHz på en AMD, skal jeg slutte å plage deg... Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) hehe får ej opp vannkjølinga mi skikli so skal no de gå viss noken kjøpe en amd til mej:D ej sjønna foresten ikkje alt ditta mase om varmen ej, he 3ghz P4 e klokka til 3,6 me 3 grade varmare og blir den varmare enn 60 grade so e de krise. før ej fekk vannkjøling gjekk cpu opp i 85 grade berre ej spelte i et varmt rom. Endret 27. mai 2004 av bonebraker Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hehe får ej opp vannkjølinga mi skikli so skal no de gå viss noken kjøpe en amd til mej:D ej sjønna foresten ikkje alt ditta mase om varmen ej, he 3ghz P4 e klokka til 3,6 me 3 grade varmare og blir den varmare enn 60 grade so e de krise. før ej fekk vannkjøling gjekk cpu opp i 85 grade berre ej spelte i et varmt rom. Å s***** f***!!!!! SÅ HØYT!!! DA ville ikke jeg slått på maskina en gang jeg!! Hvor ødelagt er cpu'n din da?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 95 i IQ er forøvrig ikke særlig mye. de so va poenge, Vel, hvis det var poenget, presterte du ikke akkurat å formulere det særlig bra. "Slutt å være noen snobber med 95 IQ-poeng" ... eh, hva skal det egentlig bety? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ta å tenn på deg sjøl.. Jo mine slanger er også blitt hvite, trolig kalk... KAnskej det er mye kalk i vannet? Uansett, prøv uten det alge-middelet, jeg kjører uten, og vannet er blankt.. Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) ej trur ikkje cpu-en min er noke særli ødelagt, men ej trur det er en elektrisk lekasje inni cpu-en som gjør at det blir sann enorm varme. skal prøve med litt forsjellig vatn. takk til dei som faktisk gadd å svare på spørsmålet, og til dej som ikkje forsto dinna "slutt å ver noken snobba me 95IQ" setninga, gå til dinna sida: http://mensa.dk/testiq.html ta testen og post resultat viss du tør. *venta spent* Endret 27. mai 2004 av bonebraker Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 121, har tatt den før. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sjelden har jeg sett en tråd gå såpass off-topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg