bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ej bytta vatn i vannkjølinga mi for noken daga sia og etter de har cpu og gpu blitt varmare. ej blanda alt oppi ei 1.5L flaske første gang og no brukte ej av samme vatne so de e samme blanding og ej får noken kvite flekka på innsida av slangane. der e korosjonsbeskyttelse i vatnet. noken som veit ka de kan ver eventuelt veit korleis ej kan fikse? noken som har opplevd de samme? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 er dette en blanding av nynorsk og dansk? Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) då trur ej ikkje du noken gang har lest dansk, eller kansje nynorsk . gidd ikkje å skrive heile orda som f.eks "er" når ej kan skrive "e", like gått d. og du har misfårstått, d e bokmål som ligna på dansk og ikkje nynorsk, men uansett so e ikkje ditta her en norsk time på skulen so ekkje vitsi å skrive so rett heile tida. Endret 27. mai 2004 av bonebraker Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hadde du akkurat det samme oppi nå som før? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 då trur ej ikkje du noken gang har lest dansk, eller kansje nynorsk . gidd ikkje å skrive heile orda som f.eks "er" når ej kan skrive "e", like gått d. og du har misfårstått, d e bokmål som ligna på dansk og ikkje nynorsk, men uansett so e ikkje sitta her en norsk time på skulen so ekkje vitsi å skrive so rett heile tida. Hæ? Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 ja ej hadde oppi akkurat de samme som før ditta ovom du sa "hæ?" til e svar på posten over de gjenn. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ja ej hadde oppi akkurat de samme som før ditta ovom du sa "hæ?" til e svar på posten over de gjenn. Med fare for å gjenta meg selv: hæ? Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 men herre gud da,berre forstå, ialfall slutt å sei "hæ?" Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dialækt e definitift en uting! Kainn ikke aille såmm skriv dialækt heiller skrive eintn bokmål eiller nynorsk? Blir så mye lættere da... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) ok, hvilken dialekt bruker "ej"? Endret 27. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Dialækt e definitift en uting! Kainn ikke aille såmm skriv dialækt heiller skrive eintn bokmål eiller nynorsk? Blir så mye lættere da... mhm, joda, men du e klar over at du skriv dialekt no? og rart at folk ikkje forstår, da burde dei ta et dialekt kurs eller noke for ej hekkje vert borti dialekt ej ikkje forstår enda, kjenne ingen som he de heller men kan noken heller bry sej om spørsmåle no!?!? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dialækt e definitift en uting! Kainn ikke aille såmm skriv dialækt heiller skrive eintn bokmål eiller nynorsk? Blir så mye lættere da... mhm, joda, men du e klar over at du skriv dialekt no? og rart at folk ikkje forstår, da burde dei ta et dialekt kurs eller noke for ej hekkje vert borti dialekt ej ikkje forstår enda, kjenne ingen som he de heller men kan noken heller bry sej om spørsmåle no!?!? tror halvsame tulla med deg... Lenke til kommentar
pekster Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ALTSÅ, dialekt er IKKE ett skrift-språk. Man skriver IKKE dialekt, det er en direkte u-ting. Dessuten er det mye lettere for alle å lese vanlig norsk bokmål. Da slipper folk å irritere seg over at enkelte ikke engang GIDDER å prøve og skrive norsk. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) ALTSÅ, dialekt er IKKE ett skrift-språk. Man skriver IKKE dialekt, det er en direkte u-ting. Dessuten er det mye lettere for alle å lese vanlig norsk bokmål. Da slipper folk å irritere seg over at enkelte ikke engang GIDDER å prøve og skrive norsk. enig samme med dette dustete sms språket... Endret 27. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) dobbelpost, slettet Endret 27. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 so lær nynorsk,alle som snakka nynorsk fårstår bokmål. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 so lær nynorsk,alle som snakka nynorsk fårstår bokmål. Eller, alternativt, du kan lære deg å skrive skikkelig. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) 1. Man må da få lov til å ha dielekt!! ikke syt da. MEN, å skrive sms språk på forumet er en uting etter min mening. Ta deg de ekstra 5 sekundene og skriv skikkelig! 2. For meg høres det ut som kalk som legger seg på slangene. Jeg er ikke sikker på hva man kan gjøre med det. Endret 27. mai 2004 av Koffe Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) men uansett, nå gjentar jeg va problemet var vannkjølingen min er blitt varmere etter jeg skiftet vann og det var samme sort vann og jeg har fått noen hvite flekker innenpå slangene. noen som har peiling? fornøyd nå? sikkert en del feil,men men Endret 27. mai 2004 av bonebraker Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Fy faen, detta er det verste jeg har lest på lenge. FOLK MÅ LÆRE SEG Å SKILLE SKRIFT FRA TALESPRÅK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg