Gå til innhold

bytte vatn i vannkjøling.

Anbefalte innlegg

ej bytta vatn i vannkjølinga mi for noken daga sia og etter de har cpu og gpu blitt varmare. ej blanda alt oppi ei 1.5L flaske første gang og no brukte ej av samme vatne so de e samme blanding og ej får noken kvite flekka på innsida av slangane.

der e korosjonsbeskyttelse i vatnet.

noken som veit ka de kan ver eventuelt veit korleis ej kan fikse?

noken som har opplevd de samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

då trur ej ikkje du noken gang har lest dansk, eller kansje nynorsk :p . gidd ikkje å skrive heile orda som f.eks "er" når ej kan skrive "e", like gått d. og du har misfårstått, d e bokmål som ligna på dansk og ikkje nynorsk, men uansett so e ikkje ditta her en norsk time på skulen so ekkje vitsi å skrive so rett heile tida.

Endret av bonebraker
Lenke til kommentar
då trur ej ikkje du noken gang har lest dansk, eller kansje nynorsk :p . gidd ikkje å skrive heile orda som f.eks "er" når ej kan skrive "e", like gått d. og du har misfårstått, d e bokmål som ligna på dansk og ikkje nynorsk, men uansett so e ikkje sitta her en norsk time på skulen so ekkje vitsi å skrive so rett heile tida.

Hæ?

Lenke til kommentar
Dialækt e definitift en uting! Kainn ikke aille såmm skriv dialækt heiller skrive eintn bokmål eiller nynorsk? Blir så mye lættere da...

mhm, joda, men du e klar over at du skriv dialekt no?

og rart at folk ikkje forstår, da burde dei ta et dialekt kurs eller noke for ej hekkje vert borti dialekt ej ikkje forstår enda, kjenne ingen som he de heller

men kan noken heller bry sej om spørsmåle no!?!?

Lenke til kommentar
Dialækt e definitift en uting! Kainn ikke aille såmm skriv dialækt heiller skrive eintn bokmål eiller nynorsk? Blir så mye lættere da...

mhm, joda, men du e klar over at du skriv dialekt no?

og rart at folk ikkje forstår, da burde dei ta et dialekt kurs eller noke for ej hekkje vert borti dialekt ej ikkje forstår enda, kjenne ingen som he de heller

men kan noken heller bry sej om spørsmåle no!?!?

tror halvsame tulla med deg...

Lenke til kommentar

ALTSÅ, dialekt er IKKE ett skrift-språk. Man skriver IKKE dialekt, det er en direkte u-ting. Dessuten er det mye lettere for alle å lese vanlig norsk bokmål.

Da slipper folk å irritere seg over at enkelte ikke engang GIDDER å prøve og skrive norsk.

Lenke til kommentar
ALTSÅ, dialekt er IKKE ett skrift-språk. Man skriver IKKE dialekt, det er en direkte u-ting. Dessuten er det mye lettere for alle å lese vanlig norsk bokmål.

Da slipper folk å irritere seg over at enkelte ikke engang GIDDER å prøve og skrive norsk.

enig :yes: samme med dette dustete sms språket...

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar

1. Man må da få lov til å ha dielekt!! ikke syt da.

MEN, å skrive sms språk på forumet er en uting etter min mening.

Ta deg de ekstra 5 sekundene og skriv skikkelig!

2. For meg høres det ut som kalk som legger seg på slangene.

Jeg er ikke sikker på hva man kan gjøre med det.

Endret av Koffe
Lenke til kommentar

men uansett, nå gjentar jeg va problemet var

vannkjølingen min er blitt varmere etter jeg skiftet vann og det var samme sort vann og jeg har fått noen hvite flekker innenpå slangene.

noen som har peiling?

fornøyd nå?

sikkert en del feil,men men

Endret av bonebraker
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...