Dunestar Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 likte ideen og gjennomførelsen. - fin fargekombinasjon og hover i menyen. - likte de runde hjørnene på boksene. - stilig les mer knapp - er bildet til venstre laget i PS? stilig i hvertfall.. - likte menyen, men kanskje heller gjøre innholdet skalerbart i bredden? og heller ha fast menybredde? når du skal vise frem porteføljen regner jeg med at det blir en slags liste i innholdsboksen og når man trykker på mer info knappen kommer det opp helt til høyre kanskje? stilig og bra gjennomført side.. Takk for god kritikk! For å svare på spørsmålene: Den oransje greia til venstre er et fotografi. Det er ei knalloransj metallplate med hull igjennom. Hvordan selve porteføljen skal se ut har jeg ikke helt 100% bestemt meg for ennå, men en antydning kan være denne fisken. Skalèrbart innhold. Jau. Det kommer nok. Det lureste vil nok bli å ha nyhetsboksene med regulerbar bredde, og menyen med fast. Jeg skal se på det. Handler litt om å kunne regulere bredden på bildene som skal representere arbeidene, hvis du skjønner. Jeg skal ta meg en dag å tenke på det! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) FERSK VERSJON Ser dette bedre ut? Prøvde å kode med det ene øyne i FireFox, og det andre i IE. Strevde litt, men endelig ble jeg ferdig. Kritikk? EDIT: Dessverre littegrann fucka i Opera. 10-15 px av menyen blir fjerna nederst, og det blir scroll på feltet til høyre. Noen som vet hva det kan skylles? Endret 2. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg vet ikke om dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2248494 kan hjelpe deg ... _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå