Camo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jeg får opp lokket og ser på det jeg mener er harddisken inni, der det står ikke klem, ikke dra, ikke dytt osv.. blir litt redd for å gjøre noe.. Noen som veit? Skal vel være en enkel prosedyre, skal det ikke det? Er det noen som kan såpass? Endret 27. mai 2004 av Camo Lenke til kommentar
Camo Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Er det virkelig ingen som vet hvordan man gjør det? Trodde alle utenom meg visste såpass... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 er det ikke bare å åpne nr.2 å sette inn en ny Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 På 1557 skrues harddisken fast på en ramme som legges ned i åpningen og dyttes inn slik at den får kontakt. Det er en liten hake nederst på lokket som gjør at harddisken ikke sklir av kontakten Lenke til kommentar
Camo Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) På 1557 skrues harddisken fast på en ramme som legges ned i åpningen og dyttes inn slik at den får kontakt. Det er en liten hake nederst på lokket som gjør at harddisken ikke sklir av kontakten Ja, det kan se ut som det stemmer. Det er en liten stoffhank som ser ut til å komme ut fra under harddisken, men jeg har prøvd å dra i den, men tør ikke dra hardere enn jeg har gjort, heller. Veit dere hvordan jeg tar den ut? Har sendt mail til PS data, men jeg får ikke noe svar.. Takker for all hjelp! Heisann, der fikk jeg svar fra PS data. Takker for hjelpen fra de som prøvde. Løsningen var å trykke forsiktig ned på harddisken mens jeg dro den mot meg da jeg hadde "fronten" mot meg, med maskinen opp ned, selfølgelig. Endret 4. juni 2004 av Camo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå