Nilsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg var på et kjøpesenter(husker ikke vilket) og kom over en plakat om hva som var viktikst får men i løpet av en uke. den å slik ut: mandag: kondom tirsdag: kondom onsdag: kondom torsdag: kondom fredag: kondom lørdag: kondom søndag: plaster Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 broren min har en boxer med 7 lommer på, en for hver dag i uken. er akkurat det samme der... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 broren min har en boxer med 7 lommer på, en for hver dag i uken. er akkurat det samme der... Æsj! Sikkert skitten den boxeren på søndag? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 man bruker da ikke regntøy på solskinnsdager! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 broren min har en boxer med 7 lommer på, en for hver dag i uken. er akkurat det samme der... Æsj! Sikkert skitten den boxeren på søndag? haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå