MarkusG Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Har dere lagt merke til at Idedata uthever prisen eks. mva mens den egentlige prisen du må betale. ink. mva, står i mindre skrift under idedata.no ##Topic redigert av moderator ## Endret 27. mai 2004 av B|Real Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har dere lagt merke til at Idedata uthever prisen eks. mva mens den egentlige prisen du må betale. ink. mva, står i mindre skrift under idedata.no Du kan stille dette spørsmålet i "webshoperfaringer" tenker jeg.... Forøvrig synes jeg ikke noe om denne formen for prising.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er vel fordi IdeData er en webshop rettet mot bedriftskunder og de får vel som oftest trukket fra moms uansett. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Det er vel fordi IdeData er en webshop rettet mot bedriftskunder og de får vel som oftest trukket fra moms uansett. Helt riktig EDIT: Og de er f*** meg dyre også Endret 27. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Må uansett være litt "OBS" på dette når en handler på nettbutikker... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Feilpostet. Flyttes til webshop-erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå