Matteus256 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Heisann. Har brukt en IBM T20 i over 3 år nå, så det er på tide med et skifte. På denne tiden har jeg blitt avhengig av pekepinnen for å styre cursoren, med andre ord min nye bærbare må ha denne. Kan noen fortelle meg hvilke bærbare pcer som kan leveres med dette i dag foruten IBM? Matteus Lenke til kommentar
Domino Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Heisann.Har brukt en IBM T20 i over 3 år nå, så det er på tide med et skifte. På denne tiden har jeg blitt avhengig av pekepinnen for å styre cursoren, med andre ord min nye bærbare må ha denne. Kan noen fortelle meg hvilke bærbare pcer som kan leveres med dette i dag foruten IBM? Matteus De aller fleste vil jeg tro.. Vil tro alle leverandører har bilder av laptop'ene på sidene sine, og da er det vel ikke noe problem å finne ut av det? Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Bruk det avanserte søket på produktguiden til barbara her: http://produkt.barbara.no/vis_kategori.php...2&mode=advanced og søk etter akkuratt det du vil ha. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ibm har det fortsatt, noen av dell sine maskiner har det, samt hp compaq i business klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå