Admin'c Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) ja nå er det min tur til å skaffe en host. Jeg har lenge tenkt på servetheworld, men nå har jeg funnet ett alternativ www.tjc.no 99.9% garantert oppetid Phpnukedemoen deres: Page Generation: 0.064 Seconds Så langt så bra, en rask telefon blir ikke besvart kl5, men 10 min etter blir jeg oppringt. Perfekt! (middag kanskje) (Hørtes litt slapp ut i stemmen men men). Hva synes folk her? noen som synes at jeg skal velge dem? pris pr mnd = 39 kr/mnd betales for ett år. (1gb plass, 10gb overføring) Haken ved tilbudet er Domenet blir registrert på dem, men de synes det var ok at jeg kunne føre på mitt navn i stedet for dems. Sekser så langt på service og det å kunne forme tilbudet. Endret 28. mai 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hmm... Hørest kjekt ut det da! Billig og greier... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tjc.no har serverene plassert i USA. Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til det: - Ping tiden er tre ganger så høy som på norske servere. Da hjelper det ikke så voldsomt med rask sidegenerering, siden du merker at du må vente litt fra du trykker på en link, til siden begynner å laste. Er snakk om veldig kort tid, men det er litt irriterende når du er vant til at sidene lastes umiddelbart når du klikker på linker... - Folkene i TJC har sannsynligvis veldig lite kontroll over serveren. Går noe galt med serveren, har de ikke fysisk kontakt med serveren, men må stole på at servicefolkene på datasenteret de leier fikser opp i problemene som eventuelt oppstår. Av erfaring kan det ta veldig lang tid. Numberonehost.no brukte nesten en dag for å fikse opp etter at serveren dems ble hacket (), og skyldte da på at service folkene hadde rotet. Jeg svarer på PM'en her jeg... Servetheworld har jo 30 dagers angring (må du ha en god grunn til å angre?) Du trenger ingen grunn for å angre hos servetheworld, men det tok en måned før jeg fikk pengene mine tilbake... Måtte purre flere ganger, og de skyldte på at banken måtte ha gjort noe feil... Til slutt var de imidlertid veldig hjelpsomme, og jeg fikk pengene. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Tjc.no har serverene plassert i USA. Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til det: - Ping tiden er tre ganger så høy som på norske servere. Da hjelper det ikke så voldsomt med rask sidegenerering, siden du merker at du må vente litt fra du trykker på en link, til siden begynner å laste. Er snakk om veldig kort tid, men det er litt irriterende når du er vant til at sidene lastes umiddelbart når du klikker på linker... - Folkene i TJC har sannsynligvis veldig lite kontroll over serveren. Går noe galt med serveren, har de ikke fysisk kontakt med serveren, men må stole på at servicefolkene på datasenteret de leier fikser opp i problemene som eventuelt oppstår. Av erfaring kan det ta veldig lang tid. Numberonehost.no brukte nesten en dag for å fikse opp etter at serveren dems ble hacket (), og skyldte da på at service folkene hadde rotet. Jeg svarer på PM'en her jeg... Servetheworld har jo 30 dagers angring (må du ha en god grunn til å angre?) Du trenger ingen grunn for å angre hos servetheworld, men det tok en måned før jeg fikk pengene mine tilbake... Måtte purre flere ganger, og de skyldte på at banken måtte ha gjort noe feil... Til slutt var de imidlertid veldig hjelpsomme, og jeg fikk pengene. men det at sidene blir generert mye fortere oppveier jo litt for det etter det jeg har sett. Det er mye raskere enn mange andre steder Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Kan anbefale tjc.no på det sterkeste Kjører en side som drar rundt 2 gb trafikk daglig der - og serveren har ikke vært nede så lenge jeg kan huske bortsett fra en gang - når de putta inn 1,5 gb mer ram hadde den 15 min nedetid kl 04:00. Dette fikk jeg beskjed om på msn før det skjedde Løp og kjøp Edit: skriveleif Endret 11. juni 2004 av Weezel Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 msn ? hehe joa ser da billig ut den Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) syntes det er Kjipt at server står i Usa. Har selv et domene som ligger der borte, men det løser seg nå da hotelet mitt har skaffet servere og linjer i Norge Har også Kjap respons på MySql db men det hjelper lite. Høy ping treg Akses på siden er ikke kult. Endret 11. juni 2004 av win_xp Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Merker ikke så mye til at serverene står der, det er jo forskjell fra leverandør til leverandør mht routinga til norge. Surfing på mopedportalen.com for eksempel går helt flott - det er denne jeg nevnte over.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå