kaiern Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nerdene så klart Hvem ville ikke gjort det? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Søtten. Nå føler hvertfall JEG meg unormal. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 La det gro... Når du blir gammel og mister alt håret på hodet, har du nok skjegg til å tvinne det på toppen som en turban Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Bort bort bort! NEI! Kan ikke dere jenter forstå noe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Se om du synes det er deilig med fittehår i trynet når du sleiker! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Se om du synes det er deilig med fittehår i trynet når du sleiker! *stryke kine på kinnet med skjegget sitt* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Se om du synes det er deilig med fittehår i trynet når du sleiker! Første jeg har hørt om som har slikke-hake fetisj... Ikke lek med skarpe ting i hakeregionen! Endret 27. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 hehe, morsomt med konflikter, men ja B|Real, det var en klonetråd, beklager at jeg kopierte deg. Og takk for innspill (Jeg har forøvrig IKKE fjernet fem-dagersen i trynet, hmm..hvorfor ikke?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) (Jeg har forøvrig IKKE fjernet fem-dagersen i trynet, hmm..hvorfor ikke?) Fordi du skal ha mer skjegg, vel. Skjegg er best, ingen protest. Forøvrig er jenter som ikke kan verdsette skjegg ikke noe å samle på. Nemlig. Endret 28. mai 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Håper du mente ikke noe å samle på... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Enig, så enig. Skjegg er et must have Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg synes darkness| skal ta skjegget, jeg... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Se om du synes det er deilig med fittehår i trynet når du sleiker! Må vi barbere ballene også for at du skal bli fornøyd Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Jeg friserer meg "der nede" jeg, er liksom "common courtesy" synes jeg, hvis kvinnfolket gjør det, da gjør jeg det også. Nå er det forresten blit mote for jenter/kvinner å IKKE barbere seg "der nede" da Edit: leif som vanlig. Lef, hvorfor må du blande deg i postene mine!? Endret 28. mai 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tror ikke akkurat mote har så veldig mye å si for hva hver enkelt gjør med underlivet sitt. Man går tross alt ikke å viser frem dotten sin til gud og hvermann. Jeg velger iallefall å tro at hva hver enkelt føler er best for seg, kommer foran eventuelle moter. Ingen som sier "egentlig så liker jeg å være glattbarbert, men siden den nye moten kom, måtte jeg nesten la det gro til".. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jøss, her får man jo beskjed om å beholde.. Skjegget mitt er faktisk ikkke ujevnt, men det krøller og samler seg her er et bilde fra 2001 uten skjegg: Behold sjegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå