Gå til innhold

nvidia geforce 6800 ultra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BU: UT2004 required 5.5 gigs of hard drive space to install. This has got to be a strain a lot of people's systems. So you're talking 2048 x 2048 texture sets, what kind of system and memory is this next game going to take?

TS: Well, we are aiming at the kind of PC that we think will be mainstream in 2006. We will also be able to scale it down. Basically DirectX 9 cards will be minimum spec, so any DirectX 9 shipping today will be capable of running our game, but probably at reduced detail. If you only have a 256 meg video card you will be running the game one step down, whereas if you have a video card with a gig of memory then you'll be able to see the game at full detail.

Fra http://www.aceshardware.com/

Lenke til kommentar

Egentlig er det helt latterlig å begynne å selge skjermkort med 512 mb ram, når man ikke får bruk for det på LEEEENGE. greit nok at om 2 år så er det blitt en mer standard, men da er også 6800 ultra et steinalder kort etter min mening.

-z00l-

Lenke til kommentar
Egentlig er det helt latterlig å begynne å selge skjermkort med 512 mb ram, når man ikke får bruk for det på LEEEENGE. greit nok at om 2 år så er det blitt en mer standard, men da er også 6800 ultra et steinalder kort etter min mening.

-z00l-

W0rd! Er jo først med de nye korta som kommer nå fra nvidia og ati at man begynner å få bruk for 256 ram. Enda har dette vært i salg på dagens kort lenge. Har selv et 9800pro og det det duger ikke med mye aa og af pluss max grafikk og høy oppløsning på dagens spill. Så mulig det gir noen få fps ekstra, men det er ikke nok til å forsvare den ekstra prisen de selges for.

Men ram på skjermkortet har vel vært grafikk kort leverandørenes motstykke til intels mhz salg av celeron.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...