Stella Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Er den lykkelige eier av en ny bærbar, og har dermed en gammel til overs. Maskinen er en Compaq LTE 5100. Jeg har satt inn ekstra ram slik at den nå har 64 MB. Har også kjøpt en ekstern cd-rom til maskinen. Batteriet er heller dårlig og varer kun i ca 15 min. En venn av meg ønsker å kjøpe maskinen, men det er vanskelig å bli enig om noen pris da ingen av oss vet hva denne maskinen kan være verdt. Håper at noen av dere kan hjelpe. Lenke til kommentar
xonic Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 COMPAQ!!!! ekke vært 5 øre..... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Du bør kanskje opplyse om prosessor osv... ?? Lenke til kommentar
Stella Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Prosessor: Pentium 75 MHz Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Og disken? Er det den original er den vel ikke mer enn 800MB-1GB... Tja, maks 500,-, men jeg personlig ville nok ikke gitt så mye for den engang. Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 LOL! Pentium! Har den 256 farger? CD-romen er vel det eneste som trekker i prisen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Stella Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Javisst er det pentium. Tok faktisk feil tidligere. Prosessoren er på hele 90 MHz. Og ja - den har 256 farger. Etter svarene her har jeg kommet til den konklusjon at jeg like godt kan gi vekk pc'en og ikke minst kan min kompis ta imot den med god samvittighet (han insisterer nemlig på å betale). Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Da styrker du vennskapet og verden blir et godt sted å bo på :smile: En laptop er uansett verdt å spare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå