Gå til innhold

Pc vil ikke boote

Anbefalte innlegg

Jeg har en PC som ikke vil boote , Den starter men den kommer ikke til self test og piper ikke , skjermen er og blir svart.

Har Prøvd å bytte hovedkort og CPU uten at dette hjalp noe. Har også testet med annen PSU og Hardisker , Noen som har opplevd noe lignende og som har peiling på dette. Hoved kortet er ett Asus a7n8-e Deluxe. Cpu er amd Xp 2800+ 2083 mhz. Har 2x 512mb pc 2700 twinmors ram. Har prøvd med en og en av disse i om gangen. Har også prøvd å bytte skjermkort.

Endret av tjohei2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm Vifta står rett veg , den kanten som er bak på vifta står mot kanten på cpusokkelen, og Skjemkortet er skikkelig i , Er ikkje sikker på kva eg skal gjera no, men skal testa med annen ram, sjølv om eg regnar med at pcen ville boota uten ram noke den ikkje gjer

Lenke til kommentar

Hmmm Vifta står rett veg , den kanten som er bak på vifta står mot kanten på cpusokkelen, og Skjemkortet er skikkelig i , Er ikkje sikker på kva eg skal gjera no, men skal testa med annen ram, sjølv om eg regnar med at pcen ville boota uten ram noke den ikkje gjer. Har testa hovekortet uten noken ting på , booter fredeles ikke, har sjekket at alle spacerene er på rett plass og at det ikke er noen som ikke står noen plasser de ikke skal

Endret av tjohei2
Lenke til kommentar

Hadde samme problem jeg, bare på et ABIT NF7-S V2.0. Det viste seg at det ikke var installert BIOS. Det viste seg at de hadde flere defekte hovedkort av ABIT NF7-S ettersom jeg allerede hadde byttet hovedkort en gang, men det virket ikke da heller. Sendte maskinen til komplett som fiksa den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...