Gå til innhold

Datasupply, hva er galt?

Anbefalte innlegg

Jo, skal kjøpe meg en APACER Audio Steno BP300 MP3 Player 128MB. Også ifølge prisguiden på HW.no så er datasupply.no billigst, nå var den ikke det nå lenger, men det er ikke problemet.

Problemet er at Datasupply.no solgte spilleren i grå og grønn versjon, den grå koster 50,- mer? :wow: Jeg ringte og spurte hvorfor, det hadde han ikke svar på..

Noen som vet? Har nemmelig tenkt å kjøpe den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, skal kjøpe meg en APACER Audio Steno BP300 MP3 Player 128MB. Også ifølge prisguiden på HW.no så er datasupply.no billigst, nå var den ikke det nå lenger, men det er ikke problemet.

Problemet er at Datasupply.no solgte spilleren i grå og grønn versjon, den grå koster 50,- mer? :wow: Jeg ringte og spurte hvorfor, det hadde han ikke svar på..

Det er fordi grå maling er dyrere :D

Sorry.... måtte bare....

Det kan være feilprising? Jeg ville sendt dem en mail slik at de får sjekket litt....

Ihvertfall hvis det er snakk om 2 ellers identiske produkter.....

Lenke til kommentar

Problemet er at Datasupply.no solgte spilleren i grå og grønn versjon, den grå koster 50,- mer?  :wow:  Jeg ringte og spurte hvorfor, det hadde han ikke svar på..

Sorry.... måtte bare....

Det kan være feilprising? Jeg ville sendt dem en mail slik at de får sjekket litt....

HEHE *LER* det var det han jeg snakket med sa også.. "Kanksje den grå er dyrere å produsere" :) da måtte jeg streve for å holde latteren inne :)

Lenke til kommentar

Problemet er at Datasupply.no solgte spilleren i grå og grønn versjon, den grå koster 50,- mer?  :wow:  Jeg ringte og spurte hvorfor, det hadde han ikke svar på..

Sorry.... måtte bare....

HEHE *LER* det var det han jeg snakket med sa også.. "Kanksje den grå er dyrere å produsere" :) da måtte jeg streve for å holde latteren inne :)

He he... kongesvar... er sikkert sølv-legering i den grå. :D

Send dem en mail...

Er de ellers like?

Lenke til kommentar

Utseende spiller også inn på prisen. Det er vanskeligere å selge en bæsjebrun/gusjegrønn/spygul laptop enn en sølv-metallic ...

Den koster 50 spenn mer fordi produsenten syns grå er så kult at de kan ta noen kroner ekstra for den. Så får dere avgjøre om fargen er nok til å betale en 50-lapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...