FenrisC0de Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jo, skal kjøpe meg en APACER Audio Steno BP300 MP3 Player 128MB. Også ifølge prisguiden på HW.no så er datasupply.no billigst, nå var den ikke det nå lenger, men det er ikke problemet. Problemet er at Datasupply.no solgte spilleren i grå og grønn versjon, den grå koster 50,- mer? Jeg ringte og spurte hvorfor, det hadde han ikke svar på.. Noen som vet? Har nemmelig tenkt å kjøpe den Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jo, skal kjøpe meg en APACER Audio Steno BP300 MP3 Player 128MB. Også ifølge prisguiden på HW.no så er datasupply.no billigst, nå var den ikke det nå lenger, men det er ikke problemet. Problemet er at Datasupply.no solgte spilleren i grå og grønn versjon, den grå koster 50,- mer? Jeg ringte og spurte hvorfor, det hadde han ikke svar på.. Noen som vet? Har nemmelig tenkt å kjøpe den Det er fordi grå maling er dyrere Sorry.... måtte bare.... Det kan være feilprising? Jeg ville sendt dem en mail slik at de får sjekket litt.... Ihvertfall hvis det er snakk om 2 ellers identiske produkter..... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Jo, skal kjøpe meg en APACER Audio Steno BP300 MP3 Player 128MB. Også ifølge prisguiden på HW.no så er datasupply.no billigst, nå var den ikke det nå lenger, men det er ikke problemet. Problemet er at Datasupply.no solgte spilleren i grå og grønn versjon, den grå koster 50,- mer? Jeg ringte og spurte hvorfor, det hadde han ikke svar på.. Noen som vet? Har nemmelig tenkt å kjøpe den Det er fordi grå maling er dyrere Sorry.... måtte bare.... Det kan være feilprising? Jeg ville sendt dem en mail slik at de får sjekket litt.... Ihvertfall hvis det er snakk om 2 ellers identiske produkter..... HEHE *LER* det var det han jeg snakket med sa også.. "Kanksje den grå er dyrere å produsere" da måtte jeg streve for å holde latteren inne Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jo, skal kjøpe meg en APACER Audio Steno BP300 MP3 Player 128MB. Også ifølge prisguiden på HW.no så er datasupply.no billigst, nå var den ikke det nå lenger, men det er ikke problemet. Problemet er at Datasupply.no solgte spilleren i grå og grønn versjon, den grå koster 50,- mer? Jeg ringte og spurte hvorfor, det hadde han ikke svar på.. Noen som vet? Har nemmelig tenkt å kjøpe den Det er fordi grå maling er dyrere Sorry.... måtte bare.... Det kan være feilprising? Jeg ville sendt dem en mail slik at de får sjekket litt.... Ihvertfall hvis det er snakk om 2 ellers identiske produkter..... HEHE *LER* det var det han jeg snakket med sa også.. "Kanksje den grå er dyrere å produsere" da måtte jeg streve for å holde latteren inne He he... kongesvar... er sikkert sølv-legering i den grå. Send dem en mail... Er de ellers like? Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kanskje de butikkfolka synes at grå er en mye kulere farge så de regner med å kunne få litt mer for den... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 hehe, ja de er helt like.. Men det er litt sleipt ass! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Utseende spiller også inn på prisen. Det er vanskeligere å selge en bæsjebrun/gusjegrønn/spygul laptop enn en sølv-metallic ... Den koster 50 spenn mer fordi produsenten syns grå er så kult at de kan ta noen kroner ekstra for den. Så får dere avgjøre om fargen er nok til å betale en 50-lapp. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 jeg kan garantere at dette ikke er tilfelle, ettersom 256mb versjonen har samme pris for begge fargene. I tillegg viser tall fra Multimedia Express at det er den grønne som selger mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå