MarkusG Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Når kommer 3G til Norge?? Hva er egentlig det store med 3G?? har ikke 7600 3G ? Hva er hvitsen når det ikke funker? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Når kommer 3G til Norge?? Hva er egentlig det store med 3G?? har ikke 7600 3G ? Hva er hvitsen når det ikke funker? 7600 har 3G. Det kommer sannsynligvis til norge i slutten av 2004, men vil ikke være ferdig utbygget før om mange år. Ingen vits i å bruke 3G-mobil i et land uten 3G. Det store med 3G er økt overføringsbåndbredde, hvilket resulterer i "bredbånd på mobilen". Videosamtaler, rask nedlastning av mp3, filmer, osv... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Takk for svar, da vet jeg litt mer. Er på jakt etter ny mobil Men så har jeg et annet spørsmål: Hvor bra oppløsning på et bilde kan du sende over mms? 1mpxl ? 2 mpxl? Ubegrenset? Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 En artikkel om 3G i Norge, fra idag: http://www.itavisen.biz/showArticle.php?articleId=9943 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har forandret emnetittel for deg. Fint om du bruker et mer beskrivende emnefelt neste gang du poster. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Takk for det! Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Etter min mening kan en trygt vente et par år med å kjøpe 3G (minst). Prisen kommer til å være høy etter lanseringen til det begynner å bli vanlig. Det er forsket mye på forskjellige tjenster som kan benyttes på 3G, men det er nok smartest å vente til disse har blitt modnet litt i markedet. I første omgang er det professionelle brukere/bedrifter som vil ha nytte av det nye nettet. For oss vanlige tar det nok en stund før vi trenger mer en tale- og teksttjenester. Lenke til kommentar
Navy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvordan gjør du det? Det er bare Moderatorer som kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå