romiana Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Apacer Audio Steno MS400 Husker du da minnemoduler fra Apacer var hot? Dette var før merker som Corsair, Twinmos og Geil tok over som de mest populære. Nå prøver Apacer å erobre MP3-spiller markedet. Vi tester en spiller med det fengende navnet Audio Steno. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Må bare spørre, er DU fornøyd med spilleren? Den ser jo ganske stilig ut. Ikke noen iPod akkurat, men designmessig stiller den greit. Vil ikke hodetelefonene fungere som antenne for radiosignalet? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Den testen der er et godt eksempel på en saklig slakt.... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
romiana Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Må bare spørre, er DU fornøyd med spilleren? Den ser jo ganske stilig ut. Ikke noen iPod akkurat, men designmessig stiller den greit. Vil ikke hodetelefonene fungere som antenne for radiosignalet? Personlig er dette en av de verste spillerne jeg noensinne har testet, mest fordi den var av så dårlig kvalitet, slik at veldig mye ikke virket som det skulle. Det skaper mye frustrasjon og irritasjon. Om det er slik at øreproppene fungerer som antenne for radiosignalet er det ingen opplysninger om, så det vet jeg dessverre ikke. Men siden signalet ble så mye bedre da man brukte radioantenna på dockingstasjonen (da bruker man ikke øreproppene), vil jeg ikke tro at disse øreproppene fungerer som radioantenne. Edit: Glemte et spørsmål... Endret 27. mai 2004 av romiana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå