MarkusG Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan noen si meg når kommer ut i de lokale elektrobutikkene?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 MPX har S65 listet for 1.juli (3700,-), men jeg ville tatt den datoen med et spann salt Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan noen si meg når kommer ut i de lokale elektrobutikkene?? lokale? Du forutsetter at vi vet hvor du bor? Ihvertfall. 7610 kommer kvartal 2, 2004. Altså innen slutten av juni. S65 kommer kvartal 3, 2004. Altså innen slutten av september. Har dog lest at S65 kommer tidlig i kvartalet, altså sommertider. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan noen si meg når kommer ut i de lokale elektrobutikkene?? lokale? Du forutsetter at vi vet hvor du bor? Så stor forskjell er det vell ikke rundt omkring i landet at det spille noe som helst rolle. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg bor i Trondheim. Men jeg tror ikke det har noe å si da. De kommer jo sikkert ut samtidig da. Jeg er hvertfall ut etter en med abonnement. Det er jo mye billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå