E.T Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Heisann! tok en titt innom [url="http://3dfxcool.no"]3dfxcool[/url] i dag, og la meke til en PCI kabinettvifte innpå "VGA kjølere", jeg har en shuttle sn85g4 som har en tendens til å bli litt varm + en ledig PCI slot i den så jeg lurte på om dette er et bra valg hvis jeg vil kjøle den ned noen grader? Hva syns dere? Takker for alle svar! MVH Erlend Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tja, det blir vel kanskje ikkje den heilt store effekten trukje eg.... men vil tru at grade talet kan gå ned med ca 5-10 gradre? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tja, det blir vel kanskje ikkje den heilt store effekten trukje eg.... men vil tru at grade talet kan gå ned med ca 5-10 gradre? Eg vil no sei at 5-10 grade er ganske bra temp-nedgang... Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Alt er relativt.... hehe Lenke til kommentar
E.T Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Men så er dette en barebone da burde vel synke enda noen grader siden det er så lite plass eller? Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tja, vist det er veldig llita plass inni ( noke eg trur d er... uten å ha noke belegg for det.....) så kan det ha mindre effekt sidan det vert mindre luft flytting....... men det er eg ikkje sikker på i det heile, det er enten eller trur eg... Enten veldig god effekt eller dårleg effekt.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 har liten erfaring med de PCI kjøler greiene, men jeg tror ikke det skader, de koster jo ikke så mye. Hjelper sikkert din barebone på tempen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå