Gå til innhold

hurtigreprasjon i windows

Anbefalte innlegg

i legg til og fjern listen i winodws ligger det masse hurtig reprasjon til windows mapper...

kan jeg bare fjerne disse eller?

hvorfor er de der og hva kommer de fra.?

og vis noen vet..... får gjorde jeg altid slik at jeg logget meg på automatisk inn på forumet med passord osv.. men dette går ikke lenger, selv og jeg velger at pcen skal huske passord.. kan det være, noen som vet? takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i legg til og fjern listen i winodws ligger det masse hurtig reprasjon til windows mapper...

kan jeg bare fjerne disse eller?

hvorfor er de der og hva kommer de fra.?

og vis noen vet..... får gjorde jeg altid slik at jeg logget meg på automatisk inn på forumet med passord osv.. men dette går ikke lenger, selv og jeg velger at pcen skal huske passord.. kan det være, noen som vet? takk for hjelp

De hurtigreperasjonene du spør etter, er sikkerhetsoppdateringene du har lastet ned ned fra Windows Update og innstallert. Det er en "Uninstall" på hver av dem, i tilfelle du skulle ha bruk for å fjerne no0en av dem en gang. Høyst sannsynlig kommer du nok ikke til å gjøre det.,.

Når det gjelde automatisk innlogging, forsvinner denne muligheten hver gang du sletter mappen med "Cookies". Hvis du vil logge deg inn automatisk hver gang etter at du har krysset av dette valget - må du passe på å aldri slette en cookie som heter noe sånt som windows.forum.txt (eller noe lignende, har ikke sett etter)

Lenke til kommentar

med andre ord jeg må bare la dem være der...?

men bak noen av tingene i legg til slett mappen i windows står det bare fjerning.

hva betyr det?

med tanke på den cokkies jeg ikke må slette før å beholde den innstilingen,,,

kan jeg ikke kjøre adaware osv da?

er ikke det litt viktig og gjøre ofte?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Vet dette er en gammel tråd, men nå har det samme skjedd til meg. Når jeg så dette ble jeg litt skremt og fjernet noen av dem. Kan det skade windows?

Hotfix/hurtigreperasjoner skal være der hvis du kjører Windows Update (eventuelt med automatisk oppdatering), det er et tegn på at Windows Update fungerer. De er (som nevnt tidligere) oppdateringer til Windows.

Ser absolutt ingen grunn til å fjerne dem. Hurtigreperasjonene skal i teorien gjøre Windows sikrere og bedre.

Lenke til kommentar

hei,

selv bruker jeg " Roboform " til å huske passord:

http://www.roboform.com/index.html :)

da er du ikke avhengig av cookies !

Endret av gaggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...