Sveisa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Casio Exilim EX-Z40 Jeg har ringt Lefdal, og der koster kameraet nå 3995, og som mange vet, har lefdal en prisgaranti, hvor du får 150% av prisdifferansen, hvis du finner ett bedre tilbud i en norsk butikk. (Også nettbutikker) Det er dette jeg skal prøve å utnytte så godt som mulig. Jeg trenger kameraet før 1. Juli, og jeg trenger hjelp av dere. Hvis dere kommer over ett sted innen den tid, hvor kameraet er på tilbud til 3000 - 3400, så si ifra hvor! Hvis en nettbutikk nå plutselig får ett tilbud på det kameraet til f.eks. 3000, da vil jeg få kameraet til 2500 på Lefdal! Det gjelder nok å være tidlig ute, lefdal satte jo ned prisen når tilbudet på elkjøp ble sendt... Så! Hvis dere gidder å poste prisen på Casio Exilim EX-Z40 hvis dere kommer over den ett sted, så ville jeg bli veldig takknemmelig. Dette gjelder altså helt frem til 1 Juli. Jeg har ikke så altfor god peiling på billige steder på internett, men jeg sjekker ihvertfall innom Komplett.no, MPX.no, NetShop.no og Elkjøp.no nå og da. Ixus 500 Koster 4400 på lefdal foreløbige billigste jeg har sett er 3800 på xd.no, det vil si at jeg med prisgarantien til Lefdal vil få kameraet for 3500 der. Jeg håper på å komme så nær 3000 som mulig, så hvis dere ser at en eller annet nett-butikk har ett tilbud, SI IFRA! Mvh Isak Endret 27. mai 2004 av Sveisa Lenke til kommentar
Vegetable Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kameraet selges jo til kroner 3499,- på Best-buy Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg kjøpte dette kameraet hos Lefdal og når jeg kom hjem så tok jeg ca. 30 testbilder. Etter at jeg hadde studert de så bestemte jeg meg raskt for at dette kameraet ville jeg IKKE ha. Makan til mye støy i bildene er det lenge siden jeg har sett. Ville ikke hatt kameraet om de hadde kasta det etter meg. Dagen etterpå så kjøpte jeg Canon Ixus 500 og etter ca 20 testbilder så kan jeg bare si at Ixus er ett mye bedre kjøp!!! Kvaliteten på bildene er bare helt utrolig bra. Ok så veier kameraet litt mer og er litt større, men billedkvaliteten er jo det viktigste...eller? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) har kjøpt kameraet, og vil vel si at billedkvaliteten ikke er sååå dårlig, men virker som det er litt "tricky" med fokuseringa. Ligger jo bilder ute på akamera.no, så alle kan jo se der før de kjøper. Fornøyd med kameraet jeg hvertfall. Tenkte egentlig bare på å nevne at hvis Lefdal har en pris på et produkt, så har Elkjøp den samme prisen. De har samme prissetting, men noe forskjellig vareutvalg på enkelte punkter... bertie edit: skriveleif Endret 27. mai 2004 av bertie Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tenkte egentlig bare på å nevne at hvis Lefdal har en pris på et produkt, så har Elkjøp den samme prisen. De har samme prissetting, men noe forskjellig vareutvalg på enkelte punkter... Vel så lenge Elkjøp og Lefdal i praksis er samme firma med samme eiere (Dixon) og får sine varer fra det samme sentrallageret i Sverige, er det ikke så merkelig at de har samme priser. De prøver selvfølgelig å fremstå som to kjeder gjennom forskjellig profilering og prissetting, men de er i praksis samme firma. Lenke til kommentar
M25 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg ville kjøpt canon ixus 500, alle som jeg har snakket med som har det er fornøgde Lenke til kommentar
bertie Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 tilbud hos netshop.no på z40 bundle med 256 minne og veske til 4000... kjøpte kameraet for 2 uker siden til 2998 + minnekort til 350, men det var 128. grei pris med 4000, og det er veldig kjekt med veske til, for skjermen kan fort bli ripete(hvis man er uforsiktig). bertie Lenke til kommentar
Sveisa Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Mange takk for hjelp! Jeg vurderer tilbudet på Netshop, men jeg velger å vente så lenge jeg kan før jeg bestemmer meg, i tilfelle det plutselig vil dukke opp ett tilbud. Dessuten vil jeg aller helst kjøpe kameraet på Lefdal(eller Elkjøp), for da kan jeg tegne forsikring på kameraet, som omfatter tyveri i utlandet. Noe som jeg tror kan være veldig greit å ha, da jeg skal på interrail 1 måned i sommer. Fortsett å poste priser! Lenke til kommentar
Sveisa Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Nå har forresten Elkjøp.no tilbud på Casio Exilim EX-Z40 (igjen), og prisen er nå 3700. Får håpe de senker prisen så lavt som de gjorde sist... Lenke til kommentar
M25 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke kjøp på Elkjøp for all del, kjøp på Lefdal Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ikke kjøp på Elkjøp for all del, kjøp på Lefdal Lefdal = Elkjøp Elkjøp = Lefdal Hva er da vitsen med å anbefale den ene? Enig i at Lefdal er en opsjon til nettbutikker med sin prisgaranti. Kjøpte selv Cannon S1 på elkjøp til nettpris da de kun hadde demo-kameraet. Da fikk jeg returretten og billig ulykkesforsikring som opsjoner og det er et stort pluss for meg. (jada, det er returrett på nett også, men det er liksom enklere å forholde seg til en butikk. ingen post, ingen ventetid) Lenke til kommentar
coban Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 lefdal er liksom er storby konsept mens elkjøp finnes på hardangerviddal.. syntes for øvrig at lefdal har mye større utvalg. Lenke til kommentar
M25 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 No skal jeg kjøpe canon ixus 500, jeg tenkte å kjøpe det på mpx.Men vist lefdal er billigare bør jeg vel kjøpa da der då eller hva er alternativa Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tviler på at du kan få noe prisgaranti iforhold til varer kjøpt på nett. Elkjøp har i hvertfall en klausul om at konkurenten må være i en viss nærhet til utsalgsstedet, og tviler ikke på at Lefdal har samme vilkår i sin prisgaranti. Lenke til kommentar
Sveisa Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 ^^ Prisgarantien gjelder på .no nettbutikker. Prisen på Casio fortsetter å synke på Elkjøp, nå ligger prisen på 3600. Lenke til kommentar
Sveisa Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 ^^ Prisgarantien gjelder på .no nettbutikker. Prisen på Casio fortsetter å synke på Elkjøp, nå ligger prisen på 3600. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Oi, det må jeg si var en genial prisgaranti! Fa må man selvsagt benytte seg av den! Lenke til kommentar
Sveisa Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 3500 på Elkjøp.... Prisen synker fortsatt Lenke til kommentar
Sveisa Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Casio Exilim EX-Z40 kjøpt. Betalte 3500 på Lefdal. Tips til alle som er ute etter sd-minne, kjøp på lefdal. Der koster ett 256 MB kort 1000,- og det samme kortet er for tiden på tilbud på netshop.no til 600,- Dvs. at med prisgarantien til Lefdal kan du nå få 256 SD kort til 400,- noe jeg tør å påstå er en glimrende pris. Lenke til kommentar
leica Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Casio Exilim EX-Z40 kjøpt.Betalte 3500 på Lefdal. Tips til alle som er ute etter sd-minne, kjøp på lefdal. Der koster ett 256 MB kort 1000,- og det samme kortet er for tiden på tilbud på netshop.no til 600,- Dvs. at med prisgarantien til Lefdal kan du nå få 256 SD kort til 400,- noe jeg tør å påstå er en glimrende pris. Lefdal er ikke mer elkjøp enn det Audi er Volkswagen.. riktignok samme eiere langt der oppe i Dixon gruppen.... men to helt forskjellige konsept ellers....Elkjøp er i hard konkurranse med Lefdal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå