tor_erik Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Helt enig!Spill med sånn kvalitet kjøper man! Alle spill kjøpes. Ellers kan man holde de feite, lubne kleptopløsene sine LANGT unna produktet. Amen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Laster vel ned nesten alt som kommer ut av spill. Er det ikke no tess så dumper jeg det. Syns jeg det er sabla bra og har lyst å støtte de som lagde det så kjøper jeg det naturligvis + en evt. multiplayer seff. Sommern/høsten tror jeg blir meget bra og det er nok 2-3 spill jeg def skal kjøpe + de jeg laster ned og evt. kjøper. Half-Life2 Soldiers: Heroes of WW2 Blitzkrieg - Burning Horizon Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Laster vel ned nesten alt som kommer ut av spill. Er det ikke no tess så dumper jeg det. Er det rart at spillbransjen sliter? Bare se på Ion Storm som omtrent er ferdige etter to nedturer med Deus Ex: IW og Thief III. Nå skal det sies at det kun er demoen til Thief III vi har spilt, men den er nok ganske lik det ferdige produktet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvis spillbransjen ikke greier å lage spill som er gode nok til at folk har lyst til å betale for de, så kan de like gjerne legge ned hele bransjen for min del. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Helt enig!Spill med sånn kvalitet kjøper man! Alle spill kjøpes. Ellers kan man holde de feite, lubne kleptopløsene sine LANGT unna produktet. man vet jo ikke hvor bra spillene blir da, mange spill som så helt konge ut helt til de ble sluppet med hauger av bugs! hehe. Jeg sier, hvis spillet er bra, løp og kjøp, men liten vits og kaste vekk penger på møkka spill. hehe! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Laster vel ned nesten alt som kommer ut av spill. Er det ikke no tess så dumper jeg det. Er det rart at spillbransjen sliter? Bare se på Ion Storm som omtrent er ferdige etter to nedturer med Deus Ex: IW og Thief III. Nå skal det sies at det kun er demoen til Thief III vi har spilt, men den er nok ganske lik det ferdige produktet. At de ikke klarer bedre, får være deres problem. Har ingen planer om å støtte noen som ikke leverer sakene sine i allefall. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Laster vel ned nesten alt som kommer ut av spill. Er det ikke no tess så dumper jeg det. Er det rart at spillbransjen sliter? Bare se på Ion Storm som omtrent er ferdige etter to nedturer med Deus Ex: IW og Thief III. Nå skal det sies at det kun er demoen til Thief III vi har spilt, men den er nok ganske lik det ferdige produktet. At de ikke klarer bedre, får være deres problem. Har ingen planer om å støtte noen som ikke leverer sakene sine i allefall. Herregud da mann! Utviklerene er mer enn flinke nok til å klare sakene sine. Grunnen til at de ikke gjør det er økonomien. Og hvorfor har de dårlig økonomi? Jo, fordi de taper store penger på piratkopiering. Ikke fortell meg at du ikke er klar over dette... man vet jo ikke hvor bra spillene blir da, mange spill som så helt konge ut helt til de ble sluppet med hauger av bugs! hehe. Jeg sier, hvis spillet er bra, løp og kjøp, men liten vits og kaste vekk penger på møkka spill. hehe! Og derfor har vi sider som Gamer.no der vi får vite om spillet er kvalitet eller søppel. Jeg kjøper heller ikke søppel. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sjølv om det kjem til å få 100000 forhåndsbestillingar og selge til platina er det ikkje sikkert det er bra Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 En kjøper ikke bil uten å prøve den vel? Demo og omtaler blir som for meg å bare prøvesitte i bilen. Hadde langt ifra skaffet meg så mange org. fullversjoner av spill, hvis jeg ikke hadde hatt muligheten til å teste dem ut skikkelig. Og mest sannsynlig unngått bomkjøp. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 En kjøper ikke bil uten å prøve den vel? Demo og omtaler blir som for meg å bare prøvesitte i bilen. Hadde langt ifra skaffet meg så mange org. fullversjoner av spill, hvis jeg ikke hadde hatt muligheten til å teste dem ut skikkelig. Og mest sannsynlig unngått bomkjøp. Prøv å lese omtaler av spill da. Om mange omtaler er positive, så er det mest sannsynlig et bra spill. Men det er jo selvsagt ikke sikkert at du liker det da... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Det er jo ikke nødvendigvis rett det da! Bare se på Thief 3 topicen! der er det jo så mange forskjellige menginger at man ikke vet hva man skal forvente av det! feks. the sims, det fikk masse bra kritikk, men da søstera mi kjøpte det, og jeg skulle prøve, syntes jeg jo det var det verste jeg noen gang har sett!....egentlig er ikke det helt sant...har sett bye værre ting...likevel, det er jo et rævva spill! Samme med NOLF2 topicen! mange synes det er bra og mange synes det motsatte...personlig synes jeg begge spillene var topp! Men det er jo selvsagt ikke sikkert at du liker det da... Tror du ikke det er det vi mener er grunnen til at vi skaffer brente spill? Endret 31. mai 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) [iC,31/05/2004 : 22:57] Men det er jo selvsagt ikke sikkert at du liker det da... Tror du ikke det er det vi mener er grunnen til at vi skaffer brente spill? Du har fremdeles ikke rett til å skaffe deg brente spill. Om copyright-politiet en gang i fremtiden skulle banke på døren når de har funnet ut at de vil ta pirater i Norge, så hjelper det lite å si at du bare skulle prøve spillet... Dessuten har du med dagens informasjonskilde, poulært kalt Internett, mer enn nok info til å finne ut 99% sikkert om du vil like spillet eller ikke. Man har tilgang på skjermbilder, omtaler, brukeromtaler, demoer, filmer, osv. Om du ikke klarer å finne det ut ut i fra alt dette, så har du kanskje et lite problem? Av og til må man kanskje bare ta en sjanse også, man kan ikke planlegge alt her i livet ned til den minste detalj. Det er helle ikke farlig å ta en slik sjanse... Er det virkelig ingen som er enige med meg her? EDIT: Er det bare meg, eller er vi vitner til en gigantisk avsporing her? Kanskje trådstarter har lyst til å forandre topic? Endret 1. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Apropos warez.. jeg kommer til å laste ned.. spare pengene til lappen mitt ordtak lyder: hvorfor bruke penger på noe du kan få gratis ? EDIT: men OFP2 skal jeg som OFP kjøpe Self! Hvorfor kjøpe, når du kan stjele? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 I og rundt August/September blir det stress å være gamer i, og ikke minst litt dyrt. Først slippes Doom 3, rett etter (mest sannsynlig) slippes Half-Life 2, og rett etter det slippes S.T.A.L.K.E.R. Jeg for min del kommer iallefall ha problemer å velge, eller få tiden til å strekke til. Teit at de slippes så tett, men for all del kult at de endelig kommer. Hva skal kjøpes først mon tro... Hmm... Du har vel et par venner som liker slike spill, dere kan jo kjøpe et hver? eller at du venter til mange andre kjøper så du da får de Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er vell bare å kjøpe alle 3 - Er kjempespill ! Da har man hvertfall noe å gjøre en stund Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har kjøpte Half Life 2 (bestillt). Litt usikker på Doom 3, om det er verdt nærmere 600 for et spill med så liten MP del. Men mulig jeg ender med å kjøpe alikevel Så var det Stalker da... mjoda, kanskje det og. Vart litt mer overbevist etter en stor gameplay video, eneste dumme var at det virket som det hakket inmari på maskinen du kjørte det på. Endret 4. juni 2004 av TCi Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har bestillt både Stalker og Half Life2 Endret 4. juni 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 EDIT: Er det bare meg, eller er vi vitner til en gigantisk avsporing her? Kanskje trådstarter har lyst til å forandre topic? Trådstarter nekter plent å skifte topic, trådstarter er nemlig en stabukk av ypperste merke Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som vet når F.E.A.R kommer ut? det gleder jeg meg til.... og stalker Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som vet når F.E.A.R kommer ut? det gleder jeg meg til.... og stalker prøv søkemotoren til gamer.no, det er utroleg kva du finner. F.E.A.R: Utgivelsesdato, Ikke fastsatt http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17769 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå