Gå til innhold

August/September blir en stress måned for gamers


Anbefalte innlegg

Nå bør dere slutte med å dra inn warez inn i denne tråden, slik at den er stengt. Skjerp dere folkens!

 

Jeg trodde i fjor var et godt år for gamere, men dette året blir nærmere fantastisk. Gleder meg ekstremt til Half Life 2. Skal også skaffe meg Doom 3. Etter det vet jeg ikke. Håper på en demo til Stalker i løpet av året, slik at jeg kan bestemme meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Half-Life 2?

 

S.T.A.L.K.E.R?

 

DOOM 3?

 

Vel, først og fremst skal jeg IKKE kjøpe HL2 siden jeg får det gratis med den lappen jeg fikk med 9600XT kortet mitt!

DOOM3 eller S.T.A.L.K.E.R? Jeg har DOOM III beta2-versjonen, ser ut til å bli knall-sterkt, men betaen hadde mye bugs og krevde mer enn det er mulig å få tak i dag (selvsagt fikses det).

STALKER vet jeg for lite om, men det kommer selvsagt info senere...

 

DAMN! Det var vanskelig!

 

Jeg tror jeg skaffer BÅDE STALKER og DOOM3 brent først, så får jeg se hvilket jeg skal kjøpe...

Hvis begge er gode titler (som det er 99,9% sjanse for at det blir) kjøper jeg dem begge! :D

 

Må forresten si noe om HL2...

Jeg tror det er en mulighet for at valve bailer ut (som vanlig) og venter ENDA lengre med release for tjene mest mulig penger!

Herregud da! Hva er det egentlig vi venter på?!

Jeg tror det vi alle EGENTLIG venter på (uten å vite det) er den neste utsettelsen! :hrm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Online-spilling blir bare mer og mer populært, og det kommer til å satses mye på det årene fremover. Og får å spille online, trenger man riktig key. Der stopper warez seg nesten litt selv. Bare se på BF-serien..... Millionene raser inn på kontoen til EA, ikke rart de spyr ut nye titler før de har gjort den gamle spillbar.

 

Og gode titler har jeg ingen problemer med å betale 400,- for...

 

Tror jeg kommer til å kjøpe stalker, men Doom frykter jeg ikke blir like bra som folk sier.

Lenke til kommentar
I og rundt August/September blir det stress å være gamer i, og ikke minst litt dyrt. Først slippes Doom 3, rett etter (mest sannsynlig) slippes Half-Life 2, og rett etter det slippes S.T.A.L.K.E.R.  Jeg for min del kommer iallefall ha problemer å velge, eller få tiden til å strekke til. Teit at de slippes så tett, men for all del kult at de endelig kommer. Hva skal kjøpes først mon tro... 

 

Rome : Total War kommer vel ut rundt de tider...er iallfall antatt rundt de tider. Og det ble kåret til beste spill på E3 av IGN ( hvis jeg ikke tar helt feil ) med HL2 som runner-up :devil:

Lenke til kommentar
Apropos warez.. jeg kommer til å laste ned.. spare pengene til lappen :yes:

 

 

mitt ordtak lyder:

 

hvorfor bruke penger på noe du kan få gratis ?

Hvorfor bruke penger på å kjøre opp da? Bil kan man kjøre uten lappen...

 

 

Kommer nok til å bruke mine kroner Doom 3 og Stalker, kanskje HL2 hvis jeg har noe kronasje til overs...

Lenke til kommentar
I og rundt August/September blir det stress å være gamer i, og ikke minst litt dyrt. Først slippes Doom 3, rett etter (mest sannsynlig) slippes Half-Life 2, og rett etter det slippes S.T.A.L.K.E.R.  Jeg for min del kommer iallefall ha problemer å velge, eller få tiden til å strekke til. Teit at de slippes så tett, men for all del kult at de endelig kommer. Hva skal kjøpes først mon tro... 

 

Rome : Total War kommer vel ut rundt de tider...er iallfall antatt rundt de tider. Og det ble kåret til beste spill på E3 av IGN ( hvis jeg ikke tar helt feil ) med HL2 som runner-up :devil:

Jepp Rome: Total War blir årets spill asså :D

 

Men spill som half life 2 bør kjøpes.. støtt utviklerene så får vi oppfølgere og andre gode spill :D

Lenke til kommentar

Akkurat der ligger vel litt av problemet, de "store" spillene selges overlat, mens de "ukjente" perlene selges kun i butkker med bredt utvalg.

Dermed får man oppfølger etter oppfølger, og det er sjelden det er en bra ting...

 

 

Totalt off-topic, men men.....

Lenke til kommentar
Akkurat der ligger vel litt av problemet, de "store" spillene selges overlat, mens de "ukjente" perlene selges kun i butkker med bredt utvalg.

Dermed får man oppfølger etter oppfølger, og det er sjelden det er en bra ting...

 

 

Totalt off-topic, men men.....

Oppfølger er sjelden bra? Det eneste det snakkes om på forumet her er jo Half Life 2, Doom 3, og BF:V samt nye titler av samme serie...

 

Og er "perlene" ukjente er det ofte en grunn til det...

Lenke til kommentar

Mhm fy svingende jeg gleder meg til å sette tenna i HL2 og Doom 3, men blir desverre ikke i første omgang å kjøpe noen av spillene. HL2 blir jeg garantert å kjøpe litt senere på året, men vet ikke enda med Doom 3. Derimot blir jeg å laste ned spillene, slik som jeg altid gjør, og en ting: det er IKKE ulovelig å laste ned spill/filmer/musikk og.l. fra nettet, så lenge det _KUN_ er til eget bruk. Men hvis du deler ut derimot, blir du en skyldig forbryter men sjansene er så små at det er større sjangs for å få 7 rette i lotto.

Lenke til kommentar
Det er ting som tyder på at gode spill blir kjøpt (det er ihvertfall mange med den holdningen her på forumet) mens dårlige spill blir testet i wares (eller demo) -versjon og så forkastet.  Kan det være slik at en medvirkende faktor til at vi får gode spill er fordi brukerne har denne muligheten  til å teste spill, slik at produsenten dermed må legge seg i selen for å unngå wares båsen ? eller er det også noe av det dummeste du har hørt?

 

Jeg sier ikke at dette er en almenn regel, men at det er et ok argument; ja det sier jeg gjerne.

 

Og når det gjelder dine "sannheter" om spillrpriser; forklar meg da følgende:

Hitman 3 kostnad fra elkjøp:

349,- (PC)

499,- (XBOX) ;)

 

Spider-man 2 kostnad fra elkjøp

399 (PC)

529 (XBOX)

529 (Gamecube)

499 (PS2)

Er pc versjonen mye dårligere da eller?

Det første først. Du sier at det er en tendens her på forumet som sier at man kjøper gode spill. Du skal ikke tro blindt på det folk sier, jeg er rimelig sikker på at det er mange som piratkopierer her på forumet. Når det er sagt, så er det jo faktisk en verden utenfor dette forumet, der piratkopieres det noen steder i enda større grad. Det burde du vite. ;)

 

Når det gjelder spillprisene, så er det riktig at PC-spill er billigere enn f.eks. XBOX-spill. Er det egentlig så rart? Dersom man skulle operert med priser på 599,- så hadde man ikke hatt noen sjanse til å konkurrere med piratkopieringen. Derfor satser man på billige spill, men det går selvsagt ut over kvaliteten på spillene. Har du aldri lurt på hvorfor det finnes så mange dårlige konsollkonverteringer?

Jeg tror jeg skaffer BÅDE STALKER og DOOM3 brent først, så får jeg se hvilket jeg skal kjøpe...

Hvis begge er gode titler (som det er 99,9% sjanse for at det blir) kjøper jeg dem begge!

Tror du virkelig at du vil kjøpe spillene etter at du først har brent dem? Det tror ikke jeg. Og vær så snill å ikke dele informasjonen om hvilke spill du har tenkt å brenne på forumet? ;)

 

Bare kall meg anti-warez, det er en helt korrekt beskrivelse.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Håper på en demo til Stalker i løpet av året, slik at jeg kan bestemme meg.

det vert gitt ut ein demo av stalker rett etter at det har komt ut. dei skal og halde ein mp beta snart.

Ok. Takk for info.

 

Og angående HL2 demo. Det vil ikke komme en demo før etter lansering, om det i hele tatt bli en demo tilgjengelig så vil den komme noen måneder etter spillet kommer ut. Valve har rett og slett ikke tid til å konsentrere seg om en demo nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...