Morten HS Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HAr tenkt å kjøpe denne telefonen, men er fortsatt litt usikker, derfor har jeg et ar spørsmål; -Kan den brukes uten minnekort, hvis jeg f.eks vil ha minnekortet med sanger i en mp3 spiller? -kan man bruke minnekort over 256 mb? -Er det noe maksgrense på mms? kan man motta over 45kb, og lyd? takekr for svar! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har hørt at den bare kan brukes med 125mb men det er noen som har klart det med 256mb Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sjekk nokias hjemmesider. Mener å huske at du vaffal kan sende MMSer på 100kb. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har hørt at den bare kan brukes med 125mb Det fins vel ikke 125 mb minnekort Tror du mente 128 mb Lenke til kommentar
torrybra Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er ingen begrensninger på minnekortstørrelsen, men tlf kan bli litt tregere med store kort har jeg hørt. Bruker selv et på 256mb og det funker helt greit! Det er ikke noe problem og bruke den uten minnekort og MMS størrelsen er 100kb med lyd! Sånn.... det skulle vel være svar på dine spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå