Gå til innhold

Harddisk Kirkegård! UhU!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoved:

WD40

Du døde så plutselig etter at du ble fylt opp til randen med film fra pinnacle studio og et videokamera.

Takk for at du lot meg miste alle sanger, filmer, downloads, spill og bilder.

Håper du ligger fint der utenfor vinduet mitt under jorda :)

Lenke til kommentar

"Diverse Dritt"

Maxtor (?) 5gB

Fant det for godt å feste en magnet-L på utsiden av det gamle kabinettet mitt en dag. From that day on, his life was never the same...

Det er ikke bare tull, det som står på de L'ene: "Skal kun brukes ved øvelseskjøring" :blush:

Lenke til kommentar

c:

Western Digital Caviar 3gb

Du hoppet ut av fingrene mine den kalde vinterdagen for mange år siden og endte dine dager i den kalde, harde steintrappa.....glemmer aldri den horrible klikkelyden du lagde etterpå!

Nå ligger du partert med dype riper i platene dine.....

Lenke til kommentar

God gammel maxtor på ca 2gb. Hadde en enda mindre en, tror det var snakk om under 1gb men husker ikke hva den het, eller hvor den er blitt av for den sak. Men borte er den. :(

Edit: Pluss en 160 WD disk, men fikk ny så det går greit. Men mistet det som var på :cry:

Endret av MacManus
Lenke til kommentar

Igår tok min kjære Western Digital etellerannet 30 Gb kvelden med noen høyfrekvente skrapelyder..

Du har spredd mye glede siden jeg en dag plutselig fant deg på skrivebordet, men nå har du tatt med deg alle episodene av Family Guy :realmad:

( som selvfølgelig var lovlig kopiert fra noen dvd'er jeg kjøpte lovlig i utlandet )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...