Instict Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 WD200 Du ødela filene mine, du lå i koma, du døde, du stod opp igjen. Takk for gleden du har gitt meg. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hoved: WD40 Du døde så plutselig etter at du ble fylt opp til randen med film fra pinnacle studio og et videokamera. Takk for at du lot meg miste alle sanger, filmer, downloads, spill og bilder. Håper du ligger fint der utenfor vinduet mitt under jorda Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Min første harddisk... WD 2,5 gb :!: håper du nyter den fine plassen i Bekken Endret 14. oktober 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 "Diverse Dritt" Maxtor (?) 5gB Fant det for godt å feste en magnet-L på utsiden av det gamle kabinettet mitt en dag. From that day on, his life was never the same... Det er ikke bare tull, det som står på de L'ene: "Skal kun brukes ved øvelseskjøring" Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er ikke bare tull, det som står på de L'ene: "Skal kun brukes ved øvelseskjøring" Doh. Som kjøleskapsmagnet og minne fungerer de derimot rimelig bra. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 De kolon 1.2gb Seagate (trur eg) Kubba etter eg slapp ein halv påhengsmotor oppo den.. (den begynte å streike!) har du lyst å forklare oss HVORDAN du klarte det?!? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 WD 120 GB ------------- Sector 2 ------------- Streiket etter "laaaaang uptime" istrekk sammen klemt med noen andre HDD'er. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det er ikke bare tull, det som står på de L'ene: "Skal kun brukes ved øvelseskjøring" Doh. står med veldig liten skrift, da, så jeg synes jeg til dels burde være unnskyldt Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 arw! har en avlivet 25gb WD harddisk. måtte du brenne... Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 c: Western Digital Caviar 3gb Du hoppet ut av fingrene mine den kalde vinterdagen for mange år siden og endte dine dager i den kalde, harde steintrappa.....glemmer aldri den horrible klikkelyden du lagde etterpå! Nå ligger du partert med dype riper i platene dine..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 72gb dell hardisk kan du ikke gi faen å dø snart!! vil ikke ha deg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Men 200 Gb WD bare venter på det perfekte tidspunkt å dø på nå. (Hysj! Ikke si at jeg skal gjøre den om til Filmdisk i morra istedet for spill, backup og dl disk ) For i morgen kommer det en liten kar med navn Seagate 200Gb på overnatting. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Warez 200 Seagate 200gb 7200rpm 8mb catch IDE. Hater deg! all warez'n min forsvant, fordi du ble svaksynt og ikke klarte å lese filene mine! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 72gb dell hardisk kan du ikke gi faen å dø snart!! vil ikke ha deg Hmmm kan alltids hjelpe deg med det... Feks. med Voicechanger Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Min eneste kjære 40gb. Jeg skulle aldri ha lånt deg bort til den slemme mannen som bytta om 5v og 12v på molex kontakten din. Endret 15. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Min eneste kjære 40gb.Jeg skulle aldri ha lånt deg bort til den slemme mannen som bytta om 5v og 12v på molex kontakten din. Å, som jeg elsker mennesker som skal finne nye, innovative løsninger på problemer. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) God gammel maxtor på ca 2gb. Hadde en enda mindre en, tror det var snakk om under 1gb men husker ikke hva den het, eller hvor den er blitt av for den sak. Men borte er den. Edit: Pluss en 160 WD disk, men fikk ny så det går greit. Men mistet det som var på Endret 15. oktober 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Min nyervervede WD 200GB s-ata tok kvelden i dag tidlig. Hørtes stygt ut som om lesehode var kaputt :-( Håper inderlig det ikke var denne disken jeg hadde en bråte med dokumenter, skoleoppgaver og bilder . . . *Tør ikke sjekke* Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Igår tok min kjære Western Digital etellerannet 30 Gb kvelden med noen høyfrekvente skrapelyder.. Du har spredd mye glede siden jeg en dag plutselig fant deg på skrivebordet, men nå har du tatt med deg alle episodene av Family Guy ( som selvfølgelig var lovlig kopiert fra noen dvd'er jeg kjøpte lovlig i utlandet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå