Gå til innhold

Harddisk Kirkegård! UhU!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Western Digital 160 gb 8mb Cache....

Måtte du hvile... Med all min metal.... ALLLEEEE MINE 154 GB MED METAL!!!!!!!!!!  :cry:  :no:

Hadde du ikke sikkerhetskopi av metalen! :scared::scared:

154 gb med tapt metal :wallbash::cry:

buhu... Hadde det meste på cd'r da :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

RIP - broderens 20GIG IBM disk......

tok sitt eget liv så alt for tidelig....

RIP - western digital caviar 100GB 2mb cache

måtte du brenne i helvete din forpulte satan... tok alle irc loggane mine med seg i gravå.... (kansje min feil at eg rota vekk backupen av dei :cry: )

faen.... ska passe på å ha alt viktig på CD framover....

kjøpa DVD-brennar å brenna alt eg har brukt lang tid på å få

hmmmm..... uten å tella over... men når eg bare leste gjenom såg d ut som at de

fleste nyere disker som var lista opp her var western digital....

helvete satan... har bare western digital eg.... 3 funksjonelle disker....

Lenke til kommentar

Har ikke ødelagt noen av diskene mine, men jeg kan ta denne.

En eller annen eldgammel 4 GB's disk

Du bråkte som en bjørn i ei bjørnefelle helt fram til den dagen du ble knust med slegge.

(Advokater må hvist knuse HDene sine. Holder hvist ikke med å formatere dem)

Lenke til kommentar

C:

IBM Deskstar 40GB 2MB cache

Den første, og eneste, harddisk i min første, av to, pcer. Etter at jeg mista deg i gulvet ble du vegetabil... måtte HjemmePC (de sa man burde eksperimentere med Windows, gjett hvem som leka med config.ini (e.l.)), murgulv (det jeg mista den på) og MS (ingen spesiell grunn) alle dø en laaaang død...

Du vil alltid forbli i min skuff...

Lenke til kommentar

I: Nedlastingdisk3, 120gb WD 8mb cache.

Takk din idiot, for at du en morgen vekte meg med noen voldsomme klikke og pipe lyder og til slutt et bzzzzzzzzzzzumm. Du gjorde ditt til at jeg mista 100gb med nylig nedlastet materiale. Slem mot meg var du! Ikke levde du lenge heller :(

Lenke til kommentar

Min kjære HDD disk på 80 GB

Du er ikke død ennå men ikke bukk under før jeg har brent ut alle 2459 bildene av lettkledde jenter+endel heftig flash å cs å fragmovien min.

Når du dør skal du få deg en flytur ned nærmeste bakke.Å jeg skal sørge for at når du bukker under,så gjør du det hehehe :devil:

Lenke til kommentar

*tøyer reglene litt*

Samsung DVD-Rom

Vetta f*n hva som er galt med deg, men du døde etter et alt for kort liv i dag tidlig... Men at du skulle ta kvelden MED en CD oppi, vil jeg ikke tilgi deg *hente skrujern* Du vil nok bli erstattet av en DVD-brenner (endelig ;) )

Lenke til kommentar
*tøyer reglene litt*

Samsung DVD-Rom

Vetta f*n hva som er galt med deg, men du døde etter et alt for kort liv i dag tidlig... Men at du skulle ta kvelden MED en CD oppi, vil jeg ikke tilgi deg *hente skrujern* Du vil nok bli erstattet av en DVD-brenner (endelig ;) )

Du vet vel at det er mulig å trykke en pinne inn i det lille hullet på forsiden for emergency eject? :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Quantum Fireball 7gb

Stakkars deg, du ble adoptert bort i tidlig alder, for så å komme i et hjem som bare ville deg vondt. Måtte du hvile fredelig under busker og løv i grøfta. :cry:

Quantum Fireball 20gb

Beklager så inderlig for at jeg tok ditt liv. Jeg ville bare vite hvordan du var på innsiden. Beklager også for at du måtte lide en så uendelig smerte på grunn av den mursteinen. Måtte du hvile i fred på dynga. :cry:

edit: fin tråd :p

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...