Gå til innhold

Harddisk Kirkegård! UhU!


Anbefalte innlegg

Her er en tråd som er dedikert til våre trofaste harddisker som bare ikke klarte seg her i verden. Her kan man lage en digital gravstøtte til harddisken og skrive ned noen ord. Oppsettet kan f.eks. være noe slik:

[i]Harddisknavn / kallenavn[/i] (i kursiv?)

Produsent, modell og størrelse

Ord som skal føre disken videre på de evige silisiumsbakker.

---------

Så begynner jeg med en av mine disker.


[i]Anime1[/i]

IBM Deskstar 45GXP - 45GB

Du gav meg god ytelse og mye plass i dine populære dager. Dine lagringspotensialer vil bli husket!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg virkelig begynne? :p

 

Hewlett packard 120MB

Du levde lykkelig på dine gamle dager, men døde brått etter at ting ikke ville verken ut eller inn.

 

Westert Digital 1.2GB

Servere er fint med harddisker som ikke funker, eh?

 

Quantum fireball 3.2GB

Levde godt med min P133Mhz, men ved nykjøp av duron 900mhz, var du brått for liten, lev lykkelig videre hos din nye eier!

 

Conner etellerannetGB

Døde brått på operasjonsbordet :(

 

Maxtor 120MB

Den etter flere ivrige måneder med transport tycoon, så døde du brått :(

 

Min kjære quantum fireball lever dog enda, men det var en fin disk når den var ny :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

IBM 40GB

------------

Døde etter kort bruk.

 

WD 80GB

------------

Arvtakeren til IBM'n, døde sammen med resten av min forrige PC.. Alt som overlevde var en Enermax 431W PSU, Creative GF4 Ti4400, Creative Soundblaster 5.1 og to arvtageren til 80GB disken du ser over... Fikk forresten ny på garanti....

 

2 av mine nåværende disker truer med å ta sitt eget liv, en 4 år gammel IBM 45GB og en av mine WD disker (80, 120 og 200). Vet ikke hvilken :(

 

Ved nærmere ettertanke har jeg da aldeles ikke mistet noen 120GB :roll:

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Trofaste harddisk IBM 270mb fra min første pc en 486dx2 du ga meg mye gleder og tok meg inn i en vakker og spennende verden. Måtte du hvile godt i harddisk himmelen og håper ikke du er sint på meg for eg likskjendet deg og ville se ditt indre.

 

IBM 420Mb (tror eg) takk for at du også servet meg fint. Du hviler fint nede i kjelleren og en dag kan eg kanskje gjennopplive deg.

 

IBM dexstar 20GB 7200rpm: Du servet meg mye selvom du var en bråke bøtte. Eg måtte desverre finne deg en annen eier som kunne ta seg av den i dine siste skrappe syke klikke lydende dager. Lever du forsatt eller dauet du like etter eg solgte deg?

 

Og nå ber eg til harddisk gudene om at du min vakre og stillegående Seagate 120GB 8mb cache disk ikke skal dø. Du lagde noen rare lyder forrige dagen og eg håper at du er kvitt den forskjølelsen men for sikkerhets skyld skal eg ta å gi deg en backup bedrings pille. :green:

Lenke til kommentar

Seagate 120GB.

Jeg skal aldri la en annen bruker få lov til å låne pc'en. Du knakk vel av stanken av brukeren. Du skaffet meg et HELVETTES arbeid å skaffe tilbake all musikken min. Burde kanskje gi deg en begravelse som du fortjener og sende deg inn for en ny en, men til nå så ligger du pent innpakket og venter på retur..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...