Lucas Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny maskin med AMD 64 FX-53 nVIDIA 6800 ultra golden sample 1BG ECC godkjent RAM osv.. Men jeg trenger hjelp til å finne rette hovedkortet som støtter alle disse 3 tingene! jeg fant først ett med det viste seg at komplett hadde lagt det inn på feil socket så det var egentlig ett 754 socket ! Tusen takk. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Har jeg forstått deg riktig er det et socket 940 hk du vil ha. I så fall ta en titt på disse. Edit: har ikke skjekket at de støtter alt du vil ha. Endret 27. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 du burde mok vente til det kommer flere 940 hovedkort, da blir de billigere og beder, så mitt forlsag er å vente! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 OPS OPS ! Neo platium er bare 754 socket ifølge deres egen hjemmeside så der er det gjort en feil av psdata Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 OPS OPS ! Neo platium er bare 754 socket ifølge deres egen hjemmeside så der er det gjort en feil av psdata Ser det nå jeg også i ps-datas beskrivelse Mainboard S-754 nForce3 250GB Audio (7.1) Dual GbLAN SATA Raid 800HT Retail, K8N NEO PLATINUM. Her må det ha gått litt for i svingene for ps-data ja. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Vil gjerne ha en link til ett enkelt hovedkort som støtter AMD 64 FX-53 nVIDIA 6800 ultra golden sample 1GB ECC godkjent RAM ! fordi RAM'en må være ECC godkjent på denne prosessorn. Tusen takk ! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Foreksempel dette? så lenge det støtter de tingene jeg har nevnt ! Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Foreksempel dette? så lenge det støtter de tingene jeg har nevnt ! Gjør ikke alle socket 940-hovedkort det? Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Foreksempel dette? så lenge det støtter de tingene jeg har nevnt ! Gjør ikke alle socket 940-hovedkort det? Kompatible prosessorer Athlon 64 FX-51, Opteron Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Foreksempel dette? så lenge det støtter de tingene jeg har nevnt ! Gjør ikke alle socket 940-hovedkort det? Kompatible prosessorer Athlon 64 FX-51, Opteron Viss man går inn på varen og ser på tilbehør kan man se hvilket hovedkort som passer til prosessoren. Viss du ser her, ser du at hovedkortet jeg nevnte kan brukes. Syntes det var rart det ikke stod på specsene på hovedkortet at nevnte prosessor passet. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Foreksempel dette? så lenge det støtter de tingene jeg har nevnt ! Gjør ikke alle socket 940-hovedkort det? Kompatible prosessorer Athlon 64 FX-51, Opteron Viss man går inn på varen og ser på tilbehør kan man se hvilket hovedkort som passer til prosessoren. Viss du ser her, ser du at hovedkortet jeg nevnte kan brukes. Syntes det var rart det ikke stod på specsene på hovedkortet at nevnte prosessor passet. oki soory skal sjekke ut bedre neste gang før jeg mobber Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Som regel er det slik at nye platformer har sine barnesykdommer. I tillegg er ting i starten alltid veldig hypet opp og koster skjorta.Det kan være lurt å vente til alle de store hk produsentene har lansert alternativer slik at vi vet platformen er liv laga og forhåpentligvis sunket litt i pris før vi går i gang.Dette er helt nye greier.Er du helt uerfaren med å bygge pc, bør du kjøpe noe som du vet funker sammen.Et barebone system kansje. Personlig synes jeg et nforce2 system fortsatt er det mest attraktive. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Hvis ikke jeg får til å bygge den så har høyskolen tilbydt seg å bygge den for meg ! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 skulle bare si at jeg gir opp det PC oppsettet jeg har nå..sjekk ny topic for å kunne gi forslag til oppsett ! Tusen takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå