Gå til innhold

Söldner - Secret Wars, på vei ut til butikkene...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe Söldner selvfølgelig. Ingen tvil. Joint Operations skal jeg også kjøpe meg.

 

Selv om det var mye ball med demoene til disse spillene, er jeg fortsatt overbevist om at de er verdt å ha for oss som liker spillene "the military, squadbased, tactical warfare, first person shooter way". :green:

 

Hvis jeg ikke skal kjøpe meg VBS 1 istedet da... (ja jeg vet, det er ikke ett spill, men alikevel)

Lenke til kommentar

Gadd faktisk aldri å prøve det, hovedsaklig fordi jeg leste at det innholdt et "tjene penger for å kunne kjøpe våpen" system og pga. alle bugs det inneholdt. Kanskje jeg tester det ut senere hvis det kommer ut en skikkelig demo. (Eller tester det vha. den andre metoden). Det blir neppe noe blindkjøp av dette spillet hvertfall.

Lenke til kommentar

Rett på meg om jeg tar feil, men spillet har vel release i norge i morgen? Jeg får jo ikke spillet før i morgen uansett så gamesmix.no bryter vel neppe noen uskrevne lover her.

 

Er fint at en webshop tar seg bryet med å sjekke release på forhåndsbestilte spill og faktisk sender de slik at man har de den dagen release er.

 

VBS hadde vært morsomt å prøvd det RogueFreak, spesielt for de av oss som sitter med kunnskaper om å designe egne missions, men prisen er jo skremmende for oss dødelige... :p

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Har Gamesmix i det hele tatt lov å selge spillet nå?

Skulle de ikke ha lov? Det lanseres i England og store deler av Europa dag.

Da så.

 

Bare tenkte litt, er jo mange butikker som utgir spill før lanseringsdato, noe som utvikler liker svært lite.

ikke rart at butikkene setter ut tidligere, ligger rettningslinjer til butikkene om å ikke sette ut og de truer med anmeldelse om det settes ut tidligere, men det som for hver stortittel og noen setter ut tidligere er jo at det ikke skjer noe etter at utgiveren varsles.

 

Dermed mister man vel all respekt og gir faen, så spillbransjen kan i stor grad takke seg selv for det.

Lenke til kommentar
VBS hadde vært morsomt å prøvd det RogueFreak, spesielt for de av oss som sitter med kunnskaper om å designe egne missions, men prisen er jo skremmende for oss dødelige... :p

 

 

des,OUT!

Ja, prisen er det eneste som gjør at jeg vurderer det så grundig som jeg gjør. Hadde det ikke kostet det det gjør, hadde jeg hatt det nå!

 

Skal vi spleise? :p;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...