Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg holder på og sette opp apache men får ikke til php delen helt..! Jeg har emerga apache (apache2) php og mod_php Men hva må jeg gjøre for og få php delen til og funke? Jeg har lest apache.org ut og inn men finner ikke noe om apache2 og php der! Husker jeg satt det opp for lenge siden en gang men det var apache 1.3 og 2'ern er noe anderledes.. Likte den egentlig ikke men er nok en go del bedre Mvh. Thomas Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg bruker helst 1.3. Den er best Men på Gentoo laptopen min kjører jeg Apache 2 med php. Jeg hadde ikke noe problem med den jeg. Kanskje du mangler AddType php opplegget i httpd.conf? Lenke til kommentar
memox Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Rediger /etc/conf.d/apache2 , legg til " -D PHP4 " i " APACHE2_OPTS= " så restarter du apache.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det var det ja :] -- Husker det når du sier det :] Tihi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 er ikke php 'default' når du innstalerer apache under linux? er det på min suse iallefall.... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 PHP er ikke "default" med Gentoo iaff -- Men er enkelt å enable det, må bare være flink og lese litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå