Gå til innhold

ja hva grafikk kort er dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
amer' date='27/05/2004 : 12:59'] Gainward GeForce FX5700 256MB DDR 5ns AGP, "Ultra/880XP",Tv-Out, DVI,Retail

 

ja hva grafikk kort er dette?

er det bra til bfv tror dere?

ehh.. det er no et "Gainward GeForce FX5700 256MB DDR 5ns AGP, "Ultra/880XP",Tv-Out, DVI,Retail" kort, vil jeg tro...

 

altså: essensen er vel følgende:

- GeForce FX5700

 

og ja, det funker fett til BFV

Lenke til kommentar
har de pakka ordren så får du utnytte angreretten, hvis ikke så kan du endre ordren

Angreretten kan desverre ikke brukes fullt ut ved kjøp av ferdig PC. Komplett kan da kreve deg for tusenvis av kroner i mellomlegg i værste fall, for arbeid med konfigurasjon osv.

 

Ring heller til komplett og spør om de har et forslag til løsning på saken... Mest sannsynlig tror jeg du vil få byttet kortet mot et lite mellomlegg..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
amer,27/05/2004 : 13:24] ja men hvordan kan jeg trekke det tilbake på komplett nå da? jeg har jo kjøpt pcen til 11000 :(

Det er ikke ett superkort nei. Men trøst deg med at det helt sikkert duger. Jeg har spilt BFV med ett lusent fx 5600 med 256 minne som skal være endel dårligere enn ditt og det gikk helt greit.

 

Er maskinen ikke sendt enda kan det godt være som de sier over at du kan få byttet det. Komplett er ofte veldig greie etter min erfaring.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Dårlig formulert emne.

 

Men uansett..

 

Skjermkortet ligger sånn midt i mellomklasse nå. At det er 256MB minne trekker ned fordi det er av dårlig kvalitet på det kortet, men alt i alt et greit kort.

 

Mye mer for pengene er "Ukens Tilbud" på Komplett.no, der de selger Sapphire Radeon 9600 XT 128MB for en grei pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Radeon > GeForce

og du virker smart!

 

_

johanf

Smart?

Det er jo enda en tragisk ATI fanboi...

<start>

"Kjøp 9800Pro"

"ATI rulez asss"

<go to start>

 

On topic:

Det er jo ikke akkurat et verstinkort som er bestilt med PC'n.. 128MB-varianten hadde vært atskillig billigere og noe mindre dårlig...

5700 Ultra derimot hadde vært bedre...

Nå har jo Komplett tilbud på FX5900.. så billig at selv "automodus ATI fanbois" ikke kan forsvare prisen for 9800Pro... Som er ett veldig bra kort.. bedre enn FX5900.. og *mye* bedre enn 256MB FX5700..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Dårlig formulert emne.

 

Men uansett..

 

Skjermkortet ligger sånn midt i mellomklasse nå. At det er 256MB minne trekker ned fordi det er av dårlig kvalitet på det kortet, men alt i alt et greit kort.

 

Mye mer for pengene er "Ukens Tilbud" på Komplett.no, der de selger Sapphire Radeon 9600 XT 128MB for en grei pris.

:thumbup:

 

Mange tenker nok sikkert at 256 MB må være bedre enn 128 eller 64 .

 

Mange trodde jo at geforce4mx... var bedre enn geforce3ti feks.

 

Jeg tror faktisk 5-6 år gamle geforce2gts/ti/ultra med 64MB DDR er bedre kort , hvis man ser bort fra at de mangler direct-x 8 og 9 støtte i HW.

Mitt 3 år gamle budsjettkort geforce3 ti200 har 64MB DDR 4ns minne . 1000/4 * 2 klarer garantert 500MHz ddr hastighet, altså 20% potensielt raskere minne enn et nytt fx5700.

Hele GeforceFx5xxx serien er budsjettkort tilsvarende mx4xx i geforce4 serien. De er alle så og si uegnet for spill som krever høy fps.

fx5800 5900 og 5950 er glimrende til feks Battlefield Vietnam. fx5700 sliter sikkert med å holde et geforce3 i directx8.1

alle geforce3/4ti modeller blir desverre for dårlig i bildekvalitet etter directx-9 og ps.2.0 er standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...