Nitrisious-E Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har Telenor ADSL, og de har startet opp med dette nye SpeedTouch modemet, hvor det samt medfølger dette Connection Centre programmet, og dette varsler med hele tiden med at startsiden er feil! Skifter hele tiden da til standard igjen (online.no), men så går det littegrann, og det kommer en møkkaside igjen, som ikke kan vises! Hvor ligger denne spywaren, eller hva enn det er!? Begynner å bli litt irritert kan dere si! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Last ned Spybot S & D og Adaware, kjør de og fjern rasket som ødelegger for deg. Ellers en liten merknad, dette har ingenting med Hardware -> Internett og Nettverk å gjøre... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 27. mai 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Problemet ditt er software-relatert, flyttes til "Programvare - Sikkerhet" Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Ok, sorry. Var litt kjapp her ja.. Men jeg kjørte gjennom Ad-Aware 6.0 nå, og problemet er der fremdeles.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hadde samme problem. Jeg avinstalerte ad-aware og lastet det ned på nytt fra download.com kjørte det = problem solved. Kanskje det gjør det for deg og? Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 hadde samme problem. Jeg avinstalerte ad-aware og lastet det ned på nytt fra download.com kjørte det = problem solved. Kanskje det gjør det for deg og? Hmm.. Det skader ikke å prøve! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 gi tilbakemelding da om det funka hos deg også Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 gi tilbakemelding da om det funka hos deg også Nå har det gått sin tid, og foreløbig ser alt bra ut! Jeg fikk en feilmelding etterpå, men da var det en microsoft adresse, og etter det har det gitt seg tror jeg?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå