Gå til innhold

Plextor 24x

Anbefalte innlegg

Hei

Har en Plextor 24/10/40A som har en buggy-skuffe.Når jeg setter i en cd og loader den,så stopper skuffen rett før den er inne og durer no j*****.Frykter at eject/load maskineriet ryker snart.

Noen med samme problem som har funnet en løsning på dette??.Går det an å skru opp brenneren og stramme opp noe eller??.

På forhånd takk! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-11 15:06, Makky skrev:

Hvor lenge har du hatt den.....har du prøvd garantien??

Hvis du åpner/skrur på den, så kan garantien bli brutt!!! :smile:

Hatt den i 4 måneder nå.Har ikke prøvd garantien enda nei.Har blitt/vært sånn den siste måneden.Men så skjer det ikke alltid heller da.Men ofte nok til at det plager meg.Er nok litt skeptisk til å åpne opp å skru ja... :roll:

Lenke til kommentar

Ta den med til forhandleren og krev ny!!!! :grin:

Har du gjort noe spesielt med den...eller begynte den slik bare plutselig?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Makky på 2002-04-11 15:15 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Makky på 2002-04-11 15:17 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-11 15:30, Mr.Hassan skrev:

Hei Makky!

Når det gjeler Plextor produkt så meiner eg at du må gå direkte til Plextor og ikkje til forhandlar for å få ny..

Skjema å fulle ut etc..Ligger på Plextor sine heime sider på internett som er Plextor.be

Thanx Mr.Hassan :smile:

Skal sjekke ut dette.Men kvier meg noe jævlig for å eventuellt sende inn brenneren.Er jo vanligvis LANG ventetid på sånne saker. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at du kan vist du vil, sende brenneren til fx butikken/nettshopen, og så kan de sende den til Belgia.

Men det anbefales at du selv sender den direkte til Plextor. Skal gå mye raskere...(har jeg hørt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...