AshtraY Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hay, vann ein online tour for ei stund sida, der premia var eit dataspel. Har snakka med arrangøren, og han ber meg liste opp 5 spel eg ønsker meg. Han vel ut eit av dei. Helst ikkje høgre enn 400kr takk. Ikkje mmorpg Ikkje strategi(har warcraft og SC..det må holde) fps går fint rpg(ala NWN og baldurs) Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Counter Strike er jo et must da. Unreal Turnament må man jo alltids skaffe seg, UT 2004 that is. Battlefield 1942 Lionage skal visst være bra. (rollespill) Halo og er ganske kult på pc da, men er ikke sikker på om det er noe å ha liksom. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Cs kan umulig være et must. Battlefield Vietnam FarCry Er vel to spill som er populær for tiden. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 5 spill du bør ha: -CS -Final fantasy VII -FF X -Unreal tournament -Hitman (2 eller contracts) -Halo alt spørs hva for konsoll du har da.... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Battlefield Vietnam Far Cry Lock On Secret Weapons over Normandy Sacred Hitman Contracts Newerwinter nights gold edition Fallout Trippel pakke UT 2004 Morrowind gold edition Kotor Afrika korps vs desert rats For all del ikke CS, det koster ingenting å kjøpe så ikke kast vekk premien. Samme angår vel BF1942 Endret 27. mai 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 CS er et must jo, må jo skaffe seg det mest populære online spille da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg sier også enten Battlefield eller farCry. Ikke finn på å kaste bort premien på CS eller noe slikt. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Far Cry Morrowind Gothic 2 Divine Divinity Beyond Divinity Hitman: Contracts Streets of LA Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) lael..la oss holde oss unna opplagde spel som CS.. for å sei det rett ut : gidde **** ikkje å bruke premia på CS, når eg spela wc3. kan lage ei liste av eksisterane spel eg har heime, då eg kjem heim att.. Endret 27. mai 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 FarCry Halo Alle Might and Magic (minimum nummer 6-8) HOMM Civ 3 (selv om du ikke vil ha mer strategi!) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Morrowind med alle eksp. (regner med at du har baldurs gate serien) Flashpoint med alle eksp. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 5 spill du bør ha: -CS -Final fantasy VII -FF X -Unreal tournament -Hitman (2 eller contracts) -Halo alt spørs hva for konsoll du har da.... Hvis du leser hva fyren sier, så finner du sikkert ut hva han spiller på... Han leter etter et DATASPILL Ville brukt premien på HOMM3 packen med alle expansionpacks Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ville brukt premien på HOMM3 packen med alle expansionpacks Jepp. Mange timer med vanvittig underholdning Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Spel som eg har: Knights of the old republic Alt av blizzard(feks Warcraft) half life Jedi knight seria baldurs gate 2 max payne 1 og 2 Deus ex 2 halo Alt av gta(untatt gta 1) NWN + alt av expansions Morrowind UT2003 HOMM ---------- Eg er svært glad i spel der eg kan bygge opp ein character (levels etc) i ein eventyrlig verden. Feks Baldurs gate, NWN, diablo2, Morrowind. Eg likar og gode FPS spel som UT2003. Er og glad i GODE thirdPS som feks: Jedi knight, max payne. Er ikkje so glad i snike/strategi spel som feks Splinter cell. Husk spelet må vere rimelig nytt.. Har det meste av dei gamle spela. Vil ha noke med pen grafikk og utrulig bra gameplay. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hva med Beyond Divinity da? Nytt rollespill. Omtale av Beyond Divinity Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Hva med Beyond Divinity da? Nytt rollespill. Omtale av Beyond Divinity notert. Men pga at han jobber i ein butikk,som han skal hente eit spel ifrå, er det kanskje tvilsomt at det spelet er komen dit. Til no som er aktuelle Beyond divinity(ser bra ut,men kanskje for nytt) Far cry BF:Vietnam UT2004. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Diablo 2 + Lord of Destruction expansion? Er gammelt, men veldig bra RPG spill, du kan jo sjekke Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Diablo 2 + Lord of Destruction expansion? Er gammelt, men veldig bra RPG spill, du kan jo sjekke eg nemnte eg hadde alt av blizzard spel som er gitt ut på PC tar fortsatt imot forslag Maks 2 år gammalt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Men så leste jeg at du hadde det, og da er det ikke noe vits Hidden & Dangerous 2 er et veldig bra FPS (eller tredjeperson, alt ettersom) med en del elementer av strategi. Det anbefales virkelig. Endret 27. mai 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hidden and dangerous 2 var absolutt et fett spill. Men skal jeg være ærlig fallt jeg mer for 1`en Men det ble litt off topic. Jeg anbefaler Max Payne 2 , Far Cry og Half- Life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå