Glen_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har et lite problem med min nokia 3650 for tida... Lasta ned worms spillet fra inpoc i går. Spenningen steg til takhøyde mens jeg ventet på at programmet skulle starte opp... Jeg kom så langt som til loadingbildet, før jeg fikk opp en beskjed om at det ikke var nok minne på telefonen. Jeg konkluderte med at jeg sikkert hadde lite plass, siden jeg bare har den originale minnebrikka. 16mb, altså. Jeg fjernet en masse lyd og bilde og video fra minnekortet, og slettet et par hundre meldinger fra internminnet. Nå har jeg altså... *skalvise* 8103 kb ledig minne på kortet, og 2694kb på internminnet. Jeg kommer lenger, har kommet helt inn på programmet nå, men når jeg setter meg ned og prøver å starte et nytt spill, kommer den samme beskjeden opp igjen. Hva kan dette skyldes?? noen som har litt lyst til å hjelpe meg her? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 det har skjed med meg på n6600`en min men jeg bare skrudde av mobben så var problemet løst Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) starta den på nytt 6-7 ganger.... blei det bedre? neeeida. Det som irriterer enda mer, er at en kompis av meg, som kjøpte den gamle 3510ien min av meg for noen uker siden, han kan spille det.... hm. Edit: onkel leif... Endret 27. mai 2004 av Glen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå