Heimen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Irritasjonsmoment; Jeg var på Siba i går for å levere inn min 6230 (typisk) for FW update. Det tar ca. 7 dager sa de. Da jeg spurte etter lånetelefon i mellomtiden sa de at jeg kunne få det etter 7 dager. Er alle forhandlere like kjipe når det gjelder lånetelefoner? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er du medlem i Club Nokia f.eks så har du krav på midlertidig løsning. Var ihvertfall sånn før. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er det antatt at reperasjonen tar under 7 dager (ei veke), har du som forbrukar ikkje rett på låneprodukt. Derimot viss reperasjonen tar over 7 dager skal du ha låneprodukt frå dag 1, slik forbrukerrådet har tolka den nye kjøpsloven, mens ein del butikkar har tolka det til at du kan fø utlevert låneprodukt når det har gått 7 dager. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg tror, men er ikke helt sikker, at hos oss så får kunden lånetelefon med en gang om det skulle ta mer enn 7 dager. Men dette er varierende praksis, da det ikke er noen KLARE retningslinjer ennå..bare masse tolkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå