Prytz. Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Skal morphe sammen 7 bilder, får feilmelding når jeg prøver i WinMorph...invalid source file...eller no sånt...noen som har forslag? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) til hva?..et alternativ program...eller en løsning på den meldingen?? Hva prøver du på...å laste inn filene..å lage morph targets...å rendre. Hvor og når kommer feilmeldingen? Vilket format er de 7 bildene i?? Kongen av Morph programmer er Elastic Reality...gammelt..men fortsatt et av de bedre på ren 2D morph. AKIRA Endret 27. mai 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 til hva?..et alternativ program...eller en løsning på den meldingen?? Hva prøver du på...å laste inn filene..å lage morph targets...å rendre. Hvor og når kommer feilmeldingen? Vilket format er de 7 bildene i?? Kongen av Morph programmer er Elastic Reality...gammelt..men fortsatt et av de bedre på ren 2D morph. AKIRA Begge deler egentlig, winmorph så prima ut, men får ikke til å morphe skikkelig der. Er n00b med morphing, så jeg så på tutorialsene som fulgte med, de hjalp meg på vei, men jeg fikk ikke til å rendre det ferdige resultatet mitt. Fikk heller ikke til å ta inn 7 bilder, bare 2. Når jeg går på: File->New->Morph-project, så kommer det opp start image og end image. Skal jeg ta de to første bildene av mine i alt sju bilder, eller første og siste? Jeg tegna rundt med den penn-greia på frihånd, for så å justere det med de punktene. (i winmorph) Gjorde akkurat det de gjorde på tutorialen, men bilde beveget seg ikke en tomme når jeg skulle forhåndvise det. Da jeg trykte på render-knappen kom det en feilmelding: "Unknown output file format. Please check the output file extension." <--Wft? Btw: Det var .bmp filer. Noen som vet om en guide for winmorph, event. noen som raskt gidder å forklare meg problemet? Jeg vet det følger en guide med winmorph, men den er useless. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Google er din venn: http://www.7oaks.org/wkci/cga/winmorphtut/winmorphtut.htm Btw, du kan ikke morphe 7 bilder. Du må morphe fra et til neste, og fra det til neste..osv. Så må du sette disse videoklippene sammen til en ferdig film, i feks Microsoft movie maker. (gratis i XP). Så først morpher du bilde A til B og lager en film = AB Så morpher du B til C og lager film = BC Så morpher du C til D og lager film = CD Så i Moviemaker setter du disse klippene etterhverandre slik: ABBCCD. Lykke til! AKIRA Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Google er din venn:http://www.7oaks.org/wkci/cga/winmorphtut/winmorphtut.htm Btw, du kan ikke morphe 7 bilder. Du må morphe fra et til neste, og fra det til neste..osv. Så må du sette disse videoklippene sammen til en ferdig film, i feks Microsoft movie maker. (gratis i XP). Så først morpher du bilde A til B og lager en film = AB Så morpher du B til C og lager film = BC Så morpher du C til D og lager film = CD Så i Moviemaker setter du disse klippene etterhverandre slik: ABBCCD. Lykke til! AKIRA takker, men bruker vegas og premiere. er ikke noob på redigering, bare morphing. men tusen takk! det var det jeg trodde også(ta 2 og 2 bilder) Skal prøve! du\dere vet ikke hvorfor den feilmeldinga kom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå