White Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kjøpte nettopp en slik og er stort sett fornøyd, men ble noe forundret over at musa ikke ligger helt 'beint' på overflaten. Den ligger og vipper mellom øverste høyre fot og nederste venstrefot. At musa ligger beint på bordoverflaten må vel være det minste kravet man kan stille til en mus i denne prisklassen? Flere som har merket seg dette med sin intellimouse 4.0 eller har jeg bare vært uheldig med min? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg har ikke dette problemet. Derimot er sidetilten av rullehjulet "upresist"/slarkete, og hjulet generelt tungt å trykke ned (klikke) sammenlignet med en kompis sin 4.0. Får veldig plast-følelse av hele greia. Hadde den ikke vært så bra på alle andre måter med ergonomi og presisjon, hadde jeg kastet den for lengst. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Sjekka nettopp; vipper litt min også men,synes den ligger stødig på matta. Flere som synes den blir litt vel varm i hånda etter litt bruk? Får også plast-følelsen, virker spinkel. Blir nok en mx510 etterhvert. Endret 27. mai 2004 av mcbeef Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 omg, sjekka dette nå MIN ER SKEJV Lenke til kommentar
MuD Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 det er enten ein feil fra microsoft sin side... ellers er bordet deres skeivt Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 nei jeg kjenner det, bordet er rett, men krafta går på venstre side så kjenner det ikke så mye, men skuffende Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg har 4.0 og har ikke meket noe Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Merkelig at Microsoft sparer inn på denne delen av produksjonen, det er da et kvalitetsprodukt generelt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jeg mener å ha lest her at flere har det problemet med den musen. Jeg har selv MS wireless intellimouse 2.0, altså den trådløse utgaven av MSIE 4.0, og jeg er veldig fornøyd. Det eneste jeg har å utsette på den er at hjulet er litt for sensitivt, men det kan kanskje justeres i software? Min mus ligger i allefall helt rett på bordet, og scrollhjulet er ikke noe tungt å trykke inn, men noe vinglete er side-scroll funksjonen. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) har også samme mus, men ikke merket noen av de nevnte problemene. Noe av problemet er at plast faktisk ikke er så statisk som man kanskje ønsker, dvs å lage en mus som er 100% jevn er vanskelig i beste tilfelle. Prøvde nettopp flere datamus her hjemme, alle "vipper" i en eller annen retning på helt flate overflater både Logitech og MS muser. Dog er det som sagt ikke noe mer enn at jeg ikke har merket det noen gang, er ikke noe mer enn 0,5 mm(svært lite), dvs ikke noe man merker dersom man ikke tenker på det Kan jo selvsagt være at enkelte produksjons serier er mer ujevne enn andre, men har uansett vanskelig for å tro at det er mer enn at man ikke merker det ved bruk. Dessuten kan du jo bare klage og bytte produktet, dersom du mener det er en feil. edit: Sensitiviteten på scrollehjulet kan enkelt justeres i softwaren eller i windows mus oppsett derom software ikke er innstallert. Endret 28. mai 2004 av kindings Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) (Håper vi snakker om samme mus nå ) Min ligger helt rett. Men alle som prøver den, sier at den hakker på en måte litt. Den henger litt igjen i underlaget. Har ikke noe med underlaget å gjøre tror jeg. Men en annen ting jeg har merka er at ikke de to knappene på siden fungerer. Plutselig stoppet de å funke... Edit: Jeg har den gamle versjonen jeg, ikke 4 -Robert Endret 23. oktober 2004 av Robanjo Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dette er typiske IM.4.0 sykdommer. Du kan evt. prøve å kjøpe nye museføtter fra microplex.no, hyperglide tror jeg de heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå