int20h Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Oracle skifter alt til Linux Innen årets slutt kommer databasespesialisten Oracle til å ha flyttet sine 9000 programmerere vekk i fra Windows-plattform og over på Linux. Dette er selvsagt en stor fjær i hatten for open-source. Les artikkelen her Lenke til kommentar
zup Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Blir jo bra marked på Yukon når det kommer, ikke alle som går fra windows til linux.. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg trodde de gikk fra Sun system til Linux. Tror aldri de har brukt Windows utenom for windows versjonen av Oracle.. Står ingenting i cnet artikkelen om at de gikk fra Windows til Linux - det står bare at de ikke valgte Windows og så står det endel om andre selskaper. Lenke til kommentar
zup Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er forbrukere jeg snakker om, de går sjeldent fra windows til linux, uansett om det sitter ett oracel der å venter på dem. Da kjører de heller Yukon. Lenke til kommentar
stianj Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Selv om jeg er hardcore Linuxbruker, er det helt feil at de går fra Windows til Linux. Oracles ansatte har kjørt Solaris på sine interne systemer, ikke Windows. De få Windows-klientene de har hatt kommer nok til å bestå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå