Gå til innhold

Kan denne saken bare DØ?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske han kunne forsvinne fra media. Greit nok at det er forferdelig og greier, men: JEG HAR FÅTT DET MED MEG NOK. Send han/hun/de i fengsel, kom med detaljene og avslutt saken med en domfellelse eller start på rettsak. Ikke fyll inn tomrommene med sånn "DENNE DØRMATTEN GIKK MORDEREN PÅ NÅR HAN SKULLE DREPE HENNE". VG/Nettavisen: SKJERP dere!

[img]http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00132/Pastor_Helge_Fossmo_132694b.jpg[/img]

Om å gjøre og tjene mest penger på en forferdelig hendelse: VG/TV2Nettavisen vinner.

:nei:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det er greit når vesentlige ting står lenge i avisa jeg. Det av den enkle grunn at jeg kunn leser avisa gjennomsnittlig 1 gang i uka, nyhetene også for denskyld. Grunnen til det igjen er at det er liten vist å se ver dag, viktige ting kommer jo igjen minst i en uke.

Lenke til kommentar

Enkelt å skrive masse uinteressant om en pågående rettssak...

 

Hensikten med å produsere en avis er vel å lage flest mulig sider

om minst mulig (tilsynelatende).

 

Det skjer for lite i verden...

 

Overskrift fra dagens VG: - Jeg må forte meg. Jeg skal vise meg

fram for juryen i hvit bikini, sier en morgentrett Kathrine Sørland (24)

... spennende nyhet :p

Lenke til kommentar

Den er vel en Orderudsak for Sverige, men ikke Norge. Tviler på at Orderudsaken ble dekket i Sverige i en slik grad denne Fossmosaken blir dekket i Norge.

 

Dessuten hadde vel Orderudsaken bodycount = 3? Her snakker vi om et sykelig religiøst forhold, som endte slikt ethvert normalt menneske kunne ha forutsett, om opplyst rundt forholdene. (Lang, ukorrekt setning).

 

De kan jo nesten ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...